کد خبر: ۵۹۴۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
اعلام وصول استعفای مجدد نجفی از سوی شورا
رئیس شورای شهر تهران از وصول نامه شهردار تهران مبنی بر عدم امکان ادامه خدمت خبر داد. محسن هاشمی گفت: نجفی طی نامه‌ای ضمن تشکر از اعتماد و حمایت شورا اظهار کردند که با نظر پزشک معالج خود جهت انجام عمل جراحی و آغاز درمان امکان ادامه حضور در مسئولیت را ندارند
شهردار تهران دوباره استعفا داد
رئیس شورای شهر تهران از وصول نامه شهردار تهران مبنی بر عدم امکان ادامه خدمت خبر داد.

محسن هاشمی ، با بیان اینکه پس از رأی  دیروز شورای شهر تهران و مخالفت با استعفای دکتر نجفی وی  طی نامه‌ای ضمن تشکر از اعتماد و حمایت شورا اظهار کردند که با نظر پزشک معالج خود جهت انجام عمل جراحی و آغاز درمان امکان ادامه حضور در مسئولیت را ندارند.

وی با بیان اینکه رأی روز گذشته شورا به معنای تقدیر از زحمات نجفی در دوره مسئولیت وی بوده گفت: همانگونه که ایشان نیز در سخنان خود گفتند به علت مشکلات جسمی قادر به ادامه حضور در شهرداری نیست.

هاشمی  تاکید کرد : در صورت موافقت با استعفای نجفی سرپرست تعیین می‌شود و استعفای مجدد نجفی بررسی خواهد شد.

استعفای مجدد نجفی در حالی اتفاق می افتد که دادستان کل کشور در سخنانی خود ضمن انتقاد از عملکرد شورای شهر در بحث استعفای شهردار تهران اظهار کرد: شورای محترم اسلامی شهر تهران این بساط سیاست بازی که راه انداخته اید چه معنایی دارد؟ وقتی شهردار رسما اعلام می کند که توان کار سنگین کلانشهر تهران را ندارم و به علت بیماری نمی توانم این کار را ادامه دهم این موضوع در دستورقرار می گیرد و آقای شهردار در جلسه رسمی شورای شهر می گوید که با این کیفیت ادامه کارم را خیانت می دانم؛ اما نوبت به رای گیری که می رسد با رای خود عنوان می کنند که شما مریض و ناتوان برای انجام کار نیستی و کار نکردنت خیانت است. 

وی گفت: تنوع و گستره کار در شهرداری تهران سنگین است و وقتی فردی عنوان می کند که به دلیل بیماری نمی تواند کار را ادامه دهد استعفایش در شورای شهر پذیرفته نمی‌شود.

دادستان کل کشور با طرح این سئوال که فردا اگر این آقای شهردار نتوانست مدیریت لازم را بر شهر تهران داشته باشد چه کسی مسئول است، ادامه داد: بنده به عنوان مدعی العموم به شورای شهر تهران عنوان می کنم که مسئولیت این کار با شماست.

وی به شهردار تهران پیشنهاد داد که مجددا استعفای خود را تقدیم شورای شهر کند و گفت: آقای شهردار باید مهلتی نیز تعیین کند و عنوان کند که تا فلان روز در دفتر کارم هستم تا شهردار تعیین نمایید در غیراینصورت از فلان تاریخ مسئولیت شهرداری تهران را عهده دارنخواهم بود و قطعا آقای شهردار کسی شما را به این جهت تحت تعقیب قرار نخواهد داد.

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه باید خدمت به مردم را از سیاسی بازی‌ها جدا کرد، بیان داشت: این خط و خطوط سیاسی به کشور، خدمات شهری، انسجام عمومی لطمه وارد می‌کند. همه می‌دانند که این عدم پذیرش استعفای شهردار تهران در حالی‌که خود ابراز عجز و ناتوانی کرده سیاسی است و چرا باید سیاسی کاری باشد لذا به عنوات مدعی العموم اعلام می‌نمایم اگر چنانچه این کار ادامه یابد و آقای شهردار به علت بیماری نتواند وقت لازم را در مدیریت شهری بگذارد و کار آسیب ببیند قطعا این آقایان مسئول هستند.



غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد راسخ نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
در باره ی سرنوشت اقای نجفی باید گفت : گنه کرد در بلخ اهنگری - به شوشتر زدند گردن مسگری
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار