کد خبر: ۵۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه بازدید از قطعه سازان ، شرکت های بزرگ قطعه سازی مشهد را بازدید و از نزدیک در جریان توانمندی این شرکت ها قرار گرفت .
  
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سایپا نیوز؛ محسن جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا صبح امروز از شرکت های تولید پمپ فرمان توس، خدمات مهندسی سازه های هیدرولیک، سراج نور توس، پیوند قطعات آرین، تکلان توس، رخش قطعه مشهد و پویاگستر خراسان زیرمجموعه گروه صنعتی پارت لاستیک در مشهد بازدید کرد .

شرکت های مذکور در این بازدید آمادگی خود را برای تولید قطعات محصولات جدید و مشارکت در سایر برنامه های توسعه محصول سایپا اعلام کردند.

این شرکت ها در زمینه داخلی سازی فناوری هایی از جمله فرمان برقی، پمپ های هیدرولیکی، سیستم های نور و برق خودرو، قالب سازی و ساخت قطعات لاستیکی و عایق بندی و برخی قطعات پیشرفته و دارای فناوری نوین اقدام های گسترده ای انجام داده اند که مورد بازدید مدیرعامل گروه سایپا قرار گرفت.

در این بازدید مدیرعامل گروه سایپا با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در "حمایت از کالای ایرانی" بر اهتمام سایپا به استفاده از قطعات تولید داخل در محصولات آینده تاکید کرد و از برنامه سایپا جهت حمایت از قطعه سازان داخلی در حوزه های تامین محصول و پرداخت به موقع مطالبات خبرداد.

مدیرعامل سایپا در چندماه اخیر ضمن بازدید از قطعه سازان استان های مختلف کشور، بر ضرورت حمایت از اشتغال داخلی در این صنعت تاکید کرده بود.

سایپا همچنین در زمینه پرداخت مطالبات قطعه سازان اقدام های موثری انجام داده و توانسته در ارتقای چرخه تولید این شرکت ها ایفای نقش کند.

باتوجه به برنامه امسال سایپا برای افزایش تولید و گسترش سهم بازار، قطعه سازان همکار این گروه امید فراوانی برای رشد تولیدات خود دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: