کد خبر: ۵۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
در دیدار مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی مترو تهران با قادری مطرح شد:
غلامرضا جوادی مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی مترو تهران و حومه از مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب بازدید و با محمدرئوف قادری مدیرعامل مجموعه دیدار کرد.
پیشبینی ساخت مجتمع ایستگاهی مترو نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب به عنوان یک بنای فاخر شهری

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شهرآفتاب، غلامرضا جوادی مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی مترو تهران و حومه از مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب بازدید و با محمدرئوف قادری مدیرعامل مجموعه دیدار کرد.

 قادری در این دیدار ضمن خوش آمدگویی و اشاره به مزیتهای نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب اظهار داشت: با توجه به موقعیت مکانی شهرآفتاب که در مسیر کریدور اصلی کشور قرار گرفته است، توسعه این مجموعه میتواند به توسعه جنوب تهران و در نهایت کاهش فاصله شمال و جنوب شهر منجر شود.
 وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب به شهر نمایشگاهی تبدیل میشود، گفت: برای جلب سرمایه گذاری توسعه فازهای بعدی مجموعه تلاشهای بسیار خوبی صورت گرفته است و حتی چند کشور برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرده اند.
 مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب افزود: تبدیل شدن نمایشگاه به یک منطقه آزاد تجاری یا ویژه اقتصادی یکی از طرحها و ایده های ما است که خوشبختانه مورد توجه مسئولان و نمایندگان قرار گرفته است.

 در ادامه این دیدار غلامرضا جوادی مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی مترو تهران و حومه با ارائه توضیحاتی در مورد اقتصاد و معماری شهری بیان کرد: نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در مهمترین ورودی شهر یا بهتر بگویم، کشور قرار گرفته است و با داشتن ایستگاه اختصاصی مترو این فرصت را فراهم کرده است تا با پیش بینی ساخت یک سازه برتر و ماندگار که به صورت مجتمع ایستگاهی مترو باشد، سازهای با ارزش برتر در بحث محیط شهری  و اقتصاد شهری داشته باشیم.

 در پایان این دیدار جوادی از ایستگاه مترو و سالنهای نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب بازدید و در جریان توضیحات لازم در خصوص مجموعه قرار گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: