کد خبر: ۵۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر: خدمات و طرح هاي تسهيلاتي بانک قرض الحسنه مهرايران در شرايط كنوني اقتصاد مي تواند به پيشرفت و بهبود توليد كمك كند.
خدمات‌بانک‌قرض‌الحسنه‌مهر‌ایران‌از‌تولید‌ملی‌حمایت‌مي‌کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار با کارکنان بانک قرض الحسنه مهرايران ضمن تقدير و تشکر از تلاش هاي صورت گرفته در سال گذشته و آرزوي سربلندي در سال جديد، اظهار داشت: خدمات و طرح هاي تسهيلاتي اين بانك در شرايط كنوني اقتصاد مي تواند به پيشرفت و بهبود توليد كمك كند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این دیدار، آيت الله صفائي بوشهري از نهادينه شدن برند بانک قرض الحسنه مهرايران در اذهان عمومي و فعاليت خيرخواهانه پرسنل جوان بانک در شرايط ويژه اقتصادي قدرداني کرد و گفت: آثار و بركات خدمت به مردم در تمامي زواياي زندگي ماندگار خواهد بود.
وی افزود: افراد بخشنده و خیر در نزد خداوند از جایگاه ویژه اي برخوردار هستند و چنانچه تخصيص قرض الحسنه با اخلاص باشد، نزد پروردگار متعال چندين برابر پاداش دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به شرایط اقتصادي کشور تصريح کرد: خدمات بانک قرض الحسنه مهرايران مي تواند در بهبود وضعيت اقتصادي موثر باشد و با حمايت از توليد، نقش بسزايي در اشتغال و کارآفريني ايفا كند.
در ادامه، پاساد مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان بوشهر از پرداخت ۲۱.۵۰۰ فقره پرونده تسهیلاتی به مبلغ بيش از ۲.۸۰۰ ميليارد ريال در سال ۹۶ خبر داد و گفت: بانک قرض الحسنه مهر ايران با پرداخت تسهيلات بدون سود و تنها با اخذ کارمزد ۴ درصد به طيف وسيعي از افراد استان، ازجمله کسبه، كارگران كارگاه ها، زنان سرپرست خانوار، طلاب، زوج هاي جوان و ... كمك كرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: