کد خبر: ۵۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
شعبه بیستون رشت به عنوان بیست و نهمین شعبه بانک پارسیان با حضور مدیران بانک پارسیان و مسئولین، کسبه و تجار شهر رشت در تاریخ 19 فروردین ماه سال جاری گشایش یافت.
مهندس مجد: بانک پارسیان درجامعه بانکی خوش نام و پیشرو است

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  روابط عمومی بانک پارسیان، مهندس مجد، نایب رییس شورای شهر رشت در آیین گشایش شعبه بیستون با اشاره به سیاست ها و حمایت های این شورا در خصوص بنگاه های صنعتی و خدمات رسان،گفت: حمایت و سرمایه گذاری بانک پارسیان با مشارکت شورای شهر می تواند منشا تحول صنعت، تولید و کسب و کار در این شهر شود.
وی افزود: اگرفعالیت هایی را که انجام می دهیم همراه با محبت و رضایتمندی مردم باشد نه تنها با دستاوردهای مادی همراه است بلکه اجر معنوی را هم به دنبال دارد که بانک پارسیان در این زمینه بین مردم به عنوان بانکی خوش نام و پیشرو مطرح است.
 مریم وحیدنیا، سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان نیز با بیان اینکه برای بانک پارسیان نوآوری درخدمات بسیار حایز اهمیت است؛ گفت : بانک پارسیان با اینکه بانک جوانی است اما اثرات خیلی بزرگ و مهمی را در شبکه بانکی  براساس نحوه ارائه خدمات برجای گذاشته است.
وحیدنیا  با بیان اینکه کدهای رفتاری مورد تاکید دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک است، خاطر نشان کرد : کدهای رفتاری تعاریف عملیاتی هستند از آنچه که به عنوان ارزش های سازمانی برای بانک تعریف شده است، و خدماتی را که بانک پارسیان از ابتدای تاسیس تا کنون ارایه داده همچون؛ احترام به مشتریان، نحوه ارائه سرویس ها، پذیرایی ها و زنجیره خدمات و مجموعه ای به عنوان سوپرمارکت مالی ، به عنوان کدهای رفتاری در شبکه بانکی شناخته شده است.
خلیل پور،مدیر امور شعب بانک پارسیان نیز با اشاره به اینکه از اواسط سال 95 تا به امروز حدود 37 شعبه جدید در مجموعه پارسیان افتتاح و شروع به کار کرده است، اظهار داشت: برنامه بانک پارسیان در خصوص افزایش تعداد شعب حدود 150 شعبه است که قرار است 75 شعبه در تهران و 75 شعبه در سایر شهرستان ها افتتاح شود.
خلیل پور با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام " حمایت از کالای ایرانی " ، حمایت از تولید ایرانی و اشتغال  را از سیاست های راهبردی بانک پارسیان در سال 97 برشمرد. 
مدیر امور شعب بانک پارسیان  در پایان افزود: اخلاق و سلامت کاری ، از ویژگی های بارز کارکنان بانک پارسیان و زبانزد شبکه بانکی است .

نام:
ایمیل:
* نظر: