کد خبر: ۵۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
مدیر امور اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک کشاورزی در همایش مدیران شعب این بانک گفت: بانک کشاورزی در سال 96 بالغ بر 11837 میلیارد ریال تسهیلات برای تجهیز ناوگان مکانیزاسیون و ماشین آلات بخش کشاورزی پرداخت کرده که مورد رضایت وزیر جهادکشاورزی بوده است.
مدیر امور اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک کشاورزی در همایش مدیران شعب این بانک با اشاره به ابراز رضایت مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی از عملکرد بانک کشاورزی در زیر بخش مکانیزاسیون گفت: بانک کشاورزی در سال 96 بالغ بر 11837 میلیارد ریال تسهیلات برای تجهیز ناوگان مکانیزاسیون و ماشین آلات بخش کشاورزی پرداخت کرده که مورد رضایت وزیرجهادکشاورزی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، فرهاد فنودی در جمع مدیران این بانک با تاکید برتمرکز پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی، اولویت های اعتباری این بانک در سال 1397 را مبتنی  بر  رویکرد  توسعه  پایدار  با  تاکید بر  حفاظت  از  منابع  طبیعی  به  ویژه  با  ملاحظه  محدودیت منابع  آب  ، شامل  توسعه  کشت  گلخانه  ای  ،ارتقاء بهره  وری  تولید  کشاورزی  از   طریق افزایش  ضریب  مکانیزاسیون  در  سطح  مزارع  و کارخانجات  تولید  مواد  غذایی  و  توسعه پرورش  ماهی  در دریا  به  ویژه  در  آب های  ساحلی  جنوب  و شمال کشور اعلام کرد.
وی در ادامه آمار عملکرد اعتباری بانک در سال گذشته را تشریح و تصریح کرد: تا پایان  سال 1396 در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید و به منظور تامین امنیت غذایی کشور و حمایت از توسعه پایدار بخش کشاورزی،  13 فقره تسهیلات پرورش ماهی در دریا جمعا به ظرفیت تولید 13314 تن و به مبلغ 1753 میلیارد ریال توسط بانک کشاورزی پرداخت شده است.
فنودی همچنین به آمار درخشان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اشاره کرد و گفت: شعب بانک کشاورزی در سال گذشته 123000 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ 12712 میلیارد ریال در سطح کشور پرداخت کرده اند.   
وی در پایان بر تلاش بیشتر برای جذب منابع صندوق توسعه ملی  و افزایش پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر روستایی و عشایری در سال جاری تاکید کرد .

نام:
ایمیل:
* نظر: