کد خبر: ۵۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
مدیرعامل بانک پارسیان مطرح کرد:
فاینکس 2018 در 27 فروردین سال جاری آغاز به کار می کند. در این میان حضور قدرتمند بانک ها برای معرفی خدمات، می تواند مخاطبان را نسبت به تحولات مالی کشور آگاه سازد.
رونمایی از جدیدترین خدمات بانکی در فاینکس 2018

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، کوروش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان در این زمینه به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گفت: این دوره از نمایشگاه ویژگی­ های خاصی دارد که برگزاری آن می تواند بازتاب و انعکاسی از آن ویژگی ­ها برای بازار مالی کشور باشد.

 

وی در ادامه بیان کرد: از مهمترین ویژگی های این دوره نام گذاری سال جدید به نام سال حمایت از تولید کالای ایرانی است. این نامگذاری به عنوان یک موضوع بسیار مهم مطرح است که دو بازار پول و سرمایه نقش بی بدیلی در این موضوع دارند و باید به طور برجسته به آن بپردازند.

 

پرویزیان همچنین توضیح داد: این مسئله می­ تواند به عنوان تابلوی مشخصی از این نمایشگاه مطرح شود. حضور بانک­ها، شرکت­ های بزرگ مالی، نهادهای مالی و شرکت­ های تامین سرمایه در این نمایشگاه باید بتواند حمایت ویژه ­ای از دسترسی تولیدکنندگان به منابع مالی را فراهم کند.  

 

مدیرعامل بانک پارسیان در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به اثرات فرهنگی فاینکس 2018 بیان کرد: نمایشگاه های اینچنین تخصصی، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. نهادهای شرکت کننده می توانند خدمات و برنامه های خود را به صورت ساده تر در معرض دید عموم قرار دهند. تا مردم آن را ملاحظه کنند و نسبت به کارهایی که در حوزه های مختلف در حال انجام است آگاه شوند.

 

وی در تشریح این موضوع بیان کرد: به عنوان مثال امروزه بانک داری دچار تغییر و تحولات بنیادی شده است، به این صورت که بانک­ ها از حالت شعبه ­ای به بانک­ های الکترونیک تبدیل می ­شوند. امکاناتی که بانک­ها برای مردم فراهم کرده ­اند، زیرساخت ­هایی که مهیا است و خدمات متنوعی که در سبد کالایی آنها است همگی می ­تواند عرضه شود .

 

پرویزیان ادامه داد: معرفی این خدمات می تواند در جامعه امیدواری بیشتری ایجاد کند که ما می­ توانیم در سطح منطقه و در فضای بین­ المللی با اتکا بر دانش، توان، ظرفیت و پتانسیل­ های داخلی خود حرف ­هایی برای گفتن داشته باشیم.

 

مدیرعامل بانک پارسیان با بیان اینکه نظام بانکی کشور باید از فرصت فاینکس ۲۰۱۸ بهره‌بردای بهتری داشته باشد، افزود: مسائل و چالش‌های نظام بانکی به سرعت به اقتصاد کشور تعمیم پیدا می‌کند و لازم است از رویدادهایی که سایر حوزه‌های مالی نیز در آن حضور دارند برای هم اندیشی و حل این چالش‌ها استفاده کرد.

 

پرویزیان در پایان بیان کرد: بانک پارسیان نیز در یازدهمین دوره از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور فعالی دارد. بانک پارسیان در حال برنامه ریزی برای ارائه خدمات جدید است و مطمئنا از این فرصت بیشترین استفاده را می کند. به عنوان مثال تغییر در ساختارهای مالی این بانک از موضوعات بسیار مهم است که مطمئنا در نمایشگاه به تشریح آن ها پرداخته می شود.

 

یادآور می شود، یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه ( فاینکس 2018) از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت های علاقه مند به مشارکت در این رویداد برای اطلاع از جزئیات می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.iranfinex.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۴۲۹۱۷۰۰۰ داخلی ۱۳۳ و ۱۱۶ تماس بگیرند.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: