کد خبر: ۵۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه موسوم به فاینکس ۲۰۱۸ فردا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح می شود.
فردا یازدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه آغاز می شود

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، علاوه بر ارکان بورس همچون شرکت بورس، بورس کالا،‌ فرابورس، بورس انرژی و شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه  و شرکت های کارگزاری و تامین سرمایه و مشاوران سرمایه گذاری و دیگر شرکت های مرتبط با بازار سرمایه نیز در این رویداد حضور فعالی دارند. نظام بانکی نیز با بانک هایی همچون بانک ملی، ملت،‌صادرات،‌مسکن ، تجارت، پست بانک و ... در بزرگترین نمایشگاه صنعت مالی کشور حاضر خواهد بود. صنعت بیمه نیز در یازدهمین نمایشگاه بورس،‌بانک و بیمه با20شرکت بیمه‌ای ازجمله بیمه ایران، دانا، البرز، آسیا و ... مشارکت فعالی دارد.
بر اساس این گزارش 392 شرکت  و موسسه داخلی و خارجی از کشورهای عراق، عمان،‌ ترکیه ، امارات، سویسس، سوئد، انگلیس و روسیه در فاینکس ۲۰۱۸ در ده سالن نمایشگاهی و در فضایی به وسعت 30 هزار متر مربع حضور دارند.
در حاشیه این نمایشگاه سومین رویداد فین استارز نیز با مشارکت استارتاپ ها و فین تک های مالی برگزار می شود. 
گفتنی است افتتاحیه یازدهین نمایشگاه بین المللی بورس،‌بانک و بیمه روز دوشنبه ۲۷ فرودین ماه ساعت ۱۰ با حضور مسئولان سازمان بورس، مسئولان بانکی و بیمه ای ، ‌نمایندگان مجلس و جمعی از وزرا و مقامات کشوری برگزار می شود و این نمایشگاه تا ۳۰ فروردین ماه از ۹ صبح تا ۱۷ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: