کد خبر: ۵۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه شهر گرگان از اقدامات بانک شهر جهت افزایش رفاه حال مردم در سراسر کشور قدردانی کردند.
قدردانی نماینده ولی فقیه استان گلستان از بانک شهر

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان ، امام جمعه شهر گرگان و نماینده مجلس خبرگان رهبری در دیدار با رئیس سرپرستی منطقه 5 این بانک، با بیان این‌که امروز مسئولیت سنگینی در اقتصاد کشورها بر عهده بانک‌ها قرار دارد، گفت: چنانچه سیاست کلی بانک‌ها واقعا درجهت پیشرفت کشور چه در بخش صنعت و چه در بخش کشاورزی باشد و در عمل هم دیده و انجام شود، اعتماد بیشتری از سوی مردم جلب می‌شود.
 امام جمعه شهرگرگان افزودند: سرمایه گذاری از سوی مردم زمانی صورت می‌گیرد که اعتماد کنند و این مهم، در شرایط حساس کنونی نیازمند استمرار و افزایش تلاش هاست.
 آیت الله نورمفیدی در ادامه پس از شنیدن گزارشی از فعالیت‌های گسترده بانک شهر  در سطح کشور، با اشاره به اهمیت این فعالیت‌ها خاطر نشان کردند: وظایف ذاتی این بانک در امور عمران و آبادانی و مدیریت شهری، افزایش رفاه حال مردم و  سایر بخش‌ها، گامی در جهت تامین نیازهای عمومی جامعه و قابل قدردانی است.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان همچنین با ابراز خشنودی از اقدامات شبانه روزی این بانک در ایام نوروز که موجب رضایتمندی شهروندان و مسافرین بوده است، افزودند: حجم گسترده فعالیت‌های خدا پسندانه و عمومی بانک شهر که بدون تعطیلی و در تمام ساعات شبانه روز انجام پذیرفته، قابل تحسین است و امیدوارم این فعالیت‌ها تداوم داشته باشد.
نماینده مجلس خبرگان رهبری ضمن تاکید بر اهمیت اجرای صحیح سیاست های پولی و بانکی تصریح کردند: در همه حال رسیدگی به امور مردم از اهم وظایف مورد انتظار آحاد مردم و مسئولین است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: