کد خبر: ۵۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
با توجه به گسترش شبکه‌هاي مجازي و استقبال هم‌وطنان از اين ابزار ارتباطي، مشتريان بانک اقتصادنوين مي‌توانند از طريق کانال‌ها و ابزارهاي متنوع ارتباطي از آخرين اخبار نخستين بانک خصوصي جمهوري اسلامي ايران آگاهي پيدا کنند.


به گزارش روابط عمومي بانک اقتصادنوين، مشتريان اين بانک مي‌توانند از طريق آدرس اينترنتي www.enbank.ir ضمن دسترسي به تارنماي اصلي اين بانک از آخرين اخبار، محصولات و خدمات، آخرين تغييرات سهام، اطلاعات شعب، بيانيه ها، اطلاعيه‌ها و .... اين بانک آگاهي پيدا کنند.
علاوه بر اين، کانال‌هاي اطلاع‌رساني شبکه‌هاي اجتماعي اين بانک که در تارنماي اصلي اين بانک معرفي شده‌اند نيز از مجاري ارتباطي اين بانک با مردم و مشتريان مي‌باشند که اخبار، رويدادها و خدمات اين بانک از اين طريق به اطلاع هموطنان مي‌رسد.
علاوه بر اين موارد، کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط نوين نيز در تمام روزهاي هفته و ساعات شبانه روز به شماره تلفن 48031000-021 آماده اطلاع‌رساني و پاسخگويي به مشتريان و هم‌وطنان عزيز مي‌باشند.
لازم به يادآوري است هر نوع اطلاعيه، بيانيه، خبر و .... بانک اقتصادنوين از طريق مجاري فوق‌الذکر به اطلاع عموم هم‌وطنان و مشتريان عزيز خواهد رسيد.

نام:
ایمیل:
* نظر: