کد خبر: ۵۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
بیست و ششمین همایش سراسری معاونین، روسای ادارات و مدیران کل شعب استان های بانک قوامین در روزهای بیست و هشتم و بیست و نهم فروردین ماه با هدف بررسی نقش بانک در تحقق شعار سال "حمایت از کالای ایرانی" برگزار می گردد.
بررسی نقش بانک قوامین در تحقق شعار سال

به گزارش  پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، دبیر بیست و ششمین همایش سراسری مدیران بانک قوامین با اعلام این خبر گفت: در این همایش که طی دو روز در سال اجتماعات باشگاه پاس قوامین برگزار       می گردد، حول محور سیاست ها و جهت گیریهای کلان بانک در سال 97 و بررسی برنامه و بودجه سال جدید برای کل کشور و استانها، بحث و تبادل نظر خواهد شد.
مرتضی زیاری گفت: ترجمان استانی سند راهبردی تحول و بررسی و تجزیه و تحلیل مالی عملکرد سال 1396 بانک از دیگر محورهای مورد بحث در این همایش دو روزه خواهد بود. 
رئیس اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک قوامین با اشاره به سخنان دکتر تقی نتاج در دیدار نوروزی با کارکنان قوامین افزود: همانطوریکه مدیرعامل محترم بانک فرمودند: رویکرد بانک قوامین در سال جدید، مدیریت هزینه ها و اتکا به خود با خود باوری است و این امر حرکت ما را در مسیر تحقق شعار سال یعنی "حمایت از کالای ایرانی" جهت دهی خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: