کد خبر: ۵۹۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
نخستین گردهمایی مدیران ستادی و رؤسای شعب شرکت بیمه ایران معین پنجشنبه 30 فروردین 1397 در سالن اجتماعات هتل کوثر تهران برگزار شد. در این گردهمایی اعضای هیات مدیره، مدیران ستادی و روسای تمامی شعب شرکت حضور داشتند.
برگزاری نخستین گردهمایی مدیران ستادی و روسای شعب بیمه ایران معین

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه ایران معین، این گردهمایی با سخنرانی آقای دکتر حسن اسلامی پناه رئیس هیئت مدیره بیمه ایران معین آغاز شد. وی با  تأکید بر لزوم شناخت دقیق از موقعیت کنونی و با در نظر گرفتن تمام ذینفعان شرکت اعم از سهامداران، کارشناسان، شبکه فروش، مشتریان و مردم افزود: باید با تدوین برنامه‌ها و انجام اقدامات لازم برای رسیدن به اهداف  تعیین شده شرکت تلاش کنیم.
رییس هیات مدیره بیمه ایران معین در ادامه با تاکید بر ضرورت به کاربستن تمام ابزارهای مدیریتی مانند اختیارات، آموزش، تغییرات، تقدیر و تشویق و در برخی موارد توبیخ و تنبیه برای مدیریت واحدهای سازمانی، از مدیران و رؤسای شعب خواست تا از کلیه ابزارهای لازم در مدیریت برنامه ها استفاده کنند تا بتوانند به وظیفه اصلی خود در شرکت بیمه ایران معین که در واقع تأمین نیازهای مردم و خدمت به جامعه است به خوبی عمل کنند.
وی در پایان بیان داشت: باور اینکه ما از اولین‌ها و بزرگترین‌ها هستیم و می‌توانیم موقعیت کنونی را حفظ کنیم بسیار اهمیت دارد اما برای حفظ این موقعیت تمام سطوح سازمانی و نمایندگان باید نقش داشته باشند و به خوبی هدایت شوند.
در ادامه آقای ابراهیم حمیدی مدیرعامل بیمه ایران معین به ایراد سخنرانی پرداخت. وی هدف از برگزاری این گردهمایی را تلاش برای تحقق کامل برنامه‌های پیش بینی شده برای سال 1397 بیان و اظهار داشت: که از سال گذشته برنامه‌هایی مانند ارزیابی عملکرد پرسنل را با هدف ارتقای توانایی‌ها و بهره‌گیری از نیروی انسانی توانمند و با انگیزه را شروع کرده‌ایم. در سال جدید نیز با بهره‌مندی از سیستم BI می‌توانیم بر اساس شاخص‌های مشخص و به صورت روزانه، ماهانه و فصلی عملکرد شبکه فروش و شعب شرکت را داشته باشیم و این موضوع ما را در پایش و ارزیابی  و روند تحقق اهداف و برنامه‌ها  کمک خواهد کرد.
وی با اشاره به توسعه شعب و نمایندگان شرکت در طول سه سال گذشته افزود: با تأمین کلیه زیرساختهای لازم اعم از تجهیزات، ساختمان، منابع انسانی،  IT  و آموزش توانستیم شعب جدید را راه اندازی کنیم؛ و با توجه به تلاش‌هایی که برای فعالیت برون مرزی شرکت داشته‌ایم  امیدواریم این روند توسعه ادامه یابد  و منجر به افزایش پرتفو و موفقیت شرکت گردد.
مدیرعامل بیمه ایران معین در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان ساخت: در بخش بیمه‌های اتکایی موفقیت قابل توجهی داشته‌ایم و  بیمه ایران معین جز 4 شرکت دارای مجوز قبولی اتکائی از بیمه مرکزی است و به موجب مجوز قبولی اتکائی خارجی فعالیت‌های ما گسترده تر نیز خواهد شد؛ برای این مهم برنامه‌هایی داریم و در سال جدید تمرکز بیشتری در این بخش خواهیم داشت.
وی با اشاره به طراحی و توسعه بیمه زندگی "مان" در طول سه سال گذشته از موفقیت فروش این محصول ابراز خرسندی کرد و سازمان کوچک، چابک و پویای ایران معین را در این موفقیت تأثیرگذار دانست و در ادامه اضافه کرد: با توجه به آنکه مسئولیت بیمه زندگی مان دیگر بر عهده بیمه ایران معین نیست باید تمام تمرکز خود را برای گرفتن سهم بیش‌تری از بازار بیمه عمر در مناطق آزاد و  سایر رشته‌های بیمه‌ای در محدوده فعالیت شعب خود قرار دهیم اگرچه ظرفیت این مناطق بسیار محدود است ولی  ما تا کنون توانسته‌ایم در رقابت با سایر شرکت‌ها رهبر بازار بیمه مناطق آزاد باشیم و بیشترین سهم را کسب کنیم. ما بدنبال کار حرفه‌ای هستیم، افزایش سهم بازار را به هر بهایی نمی‌خواهیم، به کیفیت پرتفوی و عملیات بیمه‌ای می‌اندیشیم.
آقای حمیدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به اینکه جز ۴ شرکت مستقیم هستیم که دارای مجوز قبولی اتکایی می باشیم و در صدد اخذ مجوز قبولی اتکایی خارجی هستیم ، لذا فعالیت خود را در این حوزه توسعه و تعمیق خواهیم داد،
وی توجه به 4 مولفه اصلی صنعت، فناوری، سرمایه‌گذاران و مشتریان را برای فعالیت و رقابت در دنیای کسب و کار فعلی که به شدت در حال تغییر است لازم و حیاتی دانست و از مدیران  و روسای شعب بیمه ایران معین خواست تا با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان، برای به روز کردن شرکت، رقابت حرفه‌ای، یکپارچه سازی سرمایه‌های فیزیکی، فکری و عاطفی در سطح شرکت تلاش کنند.
مدیرعامل بیمه ایران معین در پایان سخنانش تأکید داشت که موفقیت شرکت تنها با کارهای بزرگ هیئت مدیره و مدیران حاصل نمی‌شود بلکه موفقیت این شرکت وابسته به هزاران کار کوچکی است که توسط تک تک اعضای خانواده ایران معین  انجام می‌شود.
این گردهمایی با سخنرانی آقای علیرضا شباهنگ معاون فنی بیمه ایران معین و با بحث و تبادل نظر مدیران ستادی و رؤسای شعب در خصوص موانع و راهکارهای تحقق بودجه 97 ادامه یافت و با اهتمام مدیرعامل و مدیران فنی برای بسیاری از مسائل ذکر شده بهترین راهکارها شناسایی شد و مدیران ستادی مأمور به بررسی مطالبات رؤسای شعب بر اساس اطلاعات جامع ارسالی آنان و پاسخگویی در کوتاهترین زمان ممکن شدند.
این برنامه نخستین گردهمایی مدیران ستادی و روسای شعب بیمه ایران معین در سال جدید بود که با توجه استقبال همه مدیران ستادی و روسای شعب، برگزاری نشست های بعدی در دستور کار واحدهای مربوطه قرار گرفت.
مدیرعامل بیمه ایران معین که تا پایان گردهمایی در جلسه حضور داشت، ضمن تقدیر و تشکر از کلیه نمایندگان، کارکنان، مدیران و هیات مدیره شرکت ، به جمع‌بندی  مسائل مطرح شده پرداخت و ابراز امیدواری کرد مجمع سالیانه شرکت در اولین فرصت برگزار شود؛ و پیش بینی کرد به حول و قوه الهی عملکرد بسیار مطلوبی را شاهد خواهیم بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: