کد خبر: ۶۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران: نقش کارآفرینی بسیج در تمام ابعاد توسعه کشور غیرقابل انکار است و همه باید قدردان آن باشیم.
نقش کارآفرینی بسیج در توسعه کشور کاملاً مشهود است

خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در نشست هم اندیشی فرماندهان بسیج این بانک گفت: نقش کارآفرینی بسیج در تمام ابعاد توسعه کشور غیرقابل انکار است و همه باید قدردان آن باشیم.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی در ادامه اظهارداشت: نقش بسیجیان در ایجاد روحیه تلاش و انسجام اداری بانک بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
فرحی تصریح کرد: سال گذشته نقش بسیجیان بانک در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه، مشارکت در پروژه آبرسانی به روستاهای مناطق محروم، وصول مطالبات و سایر فعالیت های بانک ارزنده بود و استمرار این نقش آفرینی روند رونق بانک را تسریع می بخشد.
وی بیان داشت: بسیج یکی از ثمرات منحصر به فرد انقلاب است که مرزهای کشور را درنوردیده و به یک الگو برای جنبش های رهائی بخش تبدیل شده است .
مدیرعامل پست بانک ایران اظهارداشت: نامگذاری سال 1397به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی مسئولیت بسیجیان بانک را مضاعف ساخته و کمک آنان در راستای پرداخت و مدیریت تسهیلات صندوق توسعه ملی برای کمک به اشتغال و تولید ملی ضروری است .
وی درپایان با اشاره به موفقیت های بانک درسال گذشته گفت: اخذ مصوبه افزایش سرمایه بانک با حمایت های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، یکپارچه سازی نرم افزارهای بانک، اخذ عاملیت حساب های دولتی از بانک مرکزی، رفع مشکلات سامانه یکپارچه بانکی از جمله موفقیت هائی است که درسال گذشته حاصل شده و قطعاً افق روشنی برای آینده بانک متصور می باشد

نام:
ایمیل:
* نظر: