کد خبر: ۶۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
اداره کل بازرسی و حسابرسی داخلی بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به اهميت رضايت مشتري به عنوان عاملي مهم در موفقيت استراتژي بانکداري در محيط پررقابت امروزي، از افزايش رضايتمندي مشتريان از خدمات و سبد محصولات بانک خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، یکی از عوامل رشد وتوسعه اقتصادي کشورها وجود بانکهايي با كارايي وسلامتي بالاست؛ در اين راستا بانك قرض الحسنه مهر ايران تلاش مي كند تا با ارائه خدمات مطلوب، مطمئن و متناسب بتواند با برآوردن انتظارات و خواسته هاي مشتريان رضايت و وفاداري آنان را فراهم آورد.
این بانک، با ارائه محصولات متنوع، طرح های تسهیلاتی و خدمات بانکداري الکترونيک سعي دارد تا نيازهاي مشتريان خود را درك كرده و هر روز بهتر و بيشتر به كيفيت خدمات خود از طريق بانكداري الكترونيكي بيافزايد.
تولید خدمات جدید مبتنی بر اینترنت، مانند راه اندازي سامانه هاي افتتاح حساب و درخواست تسهيلات آنلاين، بهبود و بروز رساني موبايل بانک و گسترش زيرساخت هاي لازم براي اينترنت بانک، سبب شده است تا مشتريان بتوانند بيشتر امور بانکي خود را بدون حضور فيزيکي به شعب بانك قرض الحسنه مهر ايران انجام دهند.
بررسی گزارش شکایات دریافتی از مشتريان در سه ماه زمستان سال ۱۳۹۶ در سطح کشور، نشان مي دهد که رضايتمندي مشتريان از عملکرد بانك و رعايت اصول مشتري مداري و تكريم ارباب رجوع، نسبت به همين دوره در سال گذشته افزايش داشته است.
در این راستا، با توجه به اینکه اداره کل بازرسی و حسابرسی داخلي بانک قرض الحسنه مهر ايران بر اساس شرح وظايف ابلاغي، مسئوليت رسيدگي به عملکرد تمامي واحدهاي ستادي و اجرايي بانك در چهارچوب مقررات، آيين نامه، دستورالعملها و مصوبات هيات مديره را بعهده دارد، لذا تلاش مي كند تا با ارائه راهنمايي ها و راهكارهاي لازم به واحدهاي تابعه در اجراي صحيح راهبردها، اهداف، خط مشي ها، بخشنامه هاي ابلاغي و همچنين توجه ويژه بازرسان اعزامي به ارتقاء سطح آموزش كاركنان واحدهاي اجرايي نسبت به اصلاح و بهبود عملكرد آنان بصورت مداوم اقدام شود.
انجام بازرسی های ادواری از شعب تابعه، رسیدگي و پاسخگويي به استعلامات مراجع قضايي و نهادهاي نظارتي، کنترل و مانيتورينگ روزانه سرفصل و حساب هاي شعب بر اساس چک ليست هاي تهيه شده،کنترل هفتگي و ماهانه آمار مطالبات سررسيدگذشته، معوق و مشکوك الوصول مديريت شعب استان ها و پيگيري مداوم و ... بخشي از اقدامات بانك در حوزه بازرسي در سال ۹۶ است.

نام:
ایمیل:
* نظر: