کد خبر: ۶۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و روز جانباز، از سرافرازان دوران دفاع مقدس حوزه مرکزی موسسه اعتباری کوثر تقدیر به عمل آمد.
در مراسمي از جانبازان موسسه اعتباري کوثرتجليل شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ با حضور حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، دکتر عیسی رضایی مدیرعامل، جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارشناسان، در مراسمی از جانبازان سرافراز حوزه مرکزی موسسه اعتباری کوثر با اهداء لوح تقدیر، تجلیل شد.
دکتر رضایی در این مراسم اظهار داشت: فعالیت جانبازان و ایثارگران در موسسه اعتباری کوثر و ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و گذشت در بین کارکنان جوان تاثیر بسزایی دارد .
مدیرعامل موسسه اعتباری کوثرگفت: شما همکاران و دلاوران که به کسوت جانبازی نائل آمدید صدای زنده دفاع مقدس و برکت و افتخار کوثر هستید و با حضور معنویتان فضای موسسه را نورانی می کنید.
جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر که خود از جانبازان دفاع مقدس است تصریح کرد: جانبازان سرمایه‌های گرانقدر، انقلاب و ایران اسلامی هستند که همواره باید مورد تکریم قرار گیرند.
بر اساس این گزارش؛ سخنرانی حجت الاسلام مهدوی پیرامون اعیاد پر خیر و برکت شعبان، حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات در زمینه اعتاب مقدسه و بازسازی حرمین شریفین و بیان خاطرات و رشادت های دوران دفاع مقدس از زبان حسین مختار پور مدیر طراحی و توسعه سیستم ها از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: