کد خبر: ۶۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
دکتر پاک سرشت با اشاره به طرح «ایران مهارت» افزود: تفاهم‌نامه این طرح میان سازمان آموزش و پرورش و وزارت فنی و حرفه‌ای در سال 1396 منعقد شده است.
ایران مهارت، نقطه تلاقی آموزش‌وپرورش و فنی‌وحرفه‌ای

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از پایگاه تحلیلی، خبری بانک و صنعت، سلیمان پاک سرشت رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در نشست خبری برگزار شده در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 9 به مناسبت هفته مشاغل با رویکرد فرهنگ مهارت آموزی گفت: دلیل دیدار در مرکز آموزش فنی حرفه ای هفته مشاغل است و ما این رویکرد را پیش‌بینی کرده بودیم تا دانش آموزان از فضای درسی فاصله گرفته و از نزدیک با مهارت‌های عملی آشنا شوند، در مسیر بازدید به دانش آموزان فرصت داده می شود تا علایق شغلی خود را شناسایی کرده و از آن اطلاعات کسب کنند. 

وی ادامه داد: طبیعتاً این کار به عنوان یک فعالیت آموزشی مورد قبول است و تاثیر به سزایی در تصمیم گیری دانش آموزان برای آینده خود خواهد داشت و اگر بنا باشد در آینده آموزش‌هایی را ببینند با آنها از نزدیک آشنا خواهند شد.

پاک سرشت با اشاره به طرح «ایران مهارت» افزود: تفاهم‌نامه این طرح میان سازمان آموزش و پرورش و وزارت فنی و حرفه‌ای در سال 1396 منعقد شده است.

وی با معرفی عظیم محبی به عنوان مدیر پروژه ایران مهارت تصریح کرد: طبق این تفاهم‌نامه دانش آموزان دوره متوسطه می توانند آموزش‌های لازم مهارتی در رشته‌های مختلف را با توجه به علایق خود ببینند و امیدواریم این برنامه‌ریزی‌ها باعث ایجاد تحول در آموزش‌های عمومی کشور شود و سازمان فنی و حرفه‌ای وظیفه دارد با طرح‌های ابداعی و ابتکاری خود به سازمان آموزش و پرورش کمک کنند تا ما شاهد شایستگی محور در نظام آموزشی کشور باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: