کد خبر: ۶۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان قم به همراه روسای دوایر و شعب استان با آیت الله حسینی بوشهری عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم دیدار و گفتگو کردند.
تقدیر آیت الله حسینی بوشهری از اقدامات بانک مهر اقتصاد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری – عضو مجلس خبرگان رهبری - در این دیدار با بیان اینکه انتظارات بسیاری از سیستم بانکداری در نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد، اظهار داشت: گزارش اقدامات بانک مهر اقتصاد نشان دهنده فعالیت‌های ارزنده ای و کار پر تراکم این بانک در عرصه خدمت رسانی به مردم است که این قابل تحسین و تقدیر می‌باشد.

امام جمعه قم با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) ابراز داشت: افراد در جایگاه های مختلف شغلی باید گره گشای کار مردم باشند، چرا که حوائج و خواسته های مردم از نعمت های خداوند است و خداوند جایگاه و موقعیتی به ما داده تا گره گشای خواسته ها و نیازهای مردم باشیم لذا این موقعیت کاری ما سبب می شود تا مردم مراجعه کنند و خواستار رفع مشکلات خود باشند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نسبت به درخواست های مردم احساس خستگی نکنید و با روی باز از صاحبان حاجت استقبال نمائید و قدر این جایگاه را بدانید و سختی و دشواری های آن را بپذیرید، زیرا این نعمتی است که خداوند به شما ارزانی داشته و پاداش آن احساس امنیت در روز قیامت است.
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری افزود: حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند یکی از مسائل مهم است و باید به اندازه توان مساعدت کنید از زحمات و خدمات شما قدردانی و تشکر می کنم و برای همه شما آرزوی توفیق الهی دارم.
در ادامه، بهروز درخشان- رئیس اداره امور شعب استان قم- به ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات بانک پرداخت و اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد کمک به اقتصاد داخلی، رونق تولید و اشتغالزایی را از اهم برنامه های خود برای تحقق اقتصاد مقاومتی لحاظ نموده است و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تسهیلات قابل توجهی به این حوزه اختصاص داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: