کد خبر: ۶۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم معارفه و تجلیل از مدیران حوزه‌های امورمالی و اعتباری و شرکت‌های تابعه گفت: موفقیت های این بانک حاصل همدلی، صمیمیت و تلاش مدیران و کارکنان بانک است.
دکتر فرحی: موفقیت‌های پست‌بانک‌ نتیجه همدلی مدیران و کارکنان ‌است

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: دکتر فرحی در ادامه افزود: طی سال‌های اخیر در زمینه‌های گوناگون بسترهای لازم برای جهش و اعتلای بیشتر این بانک فراهم گردیده و اکنون با استفاده از نرم‌افزار پیشرفته، مجموعه مدیریتی باتجربه و مجموعه همدل و پرتلاش کارکنان می‌توانیم به اهداف و انتظاراتی که مردم و مسئولان از پست بانک دارند برسیم.
وی تغییرات و جابجایی مدیران را در راستای اجرای برنامه های جدید بانک و استفاده از تجربیات مختلف و ایده های جدید عنوان کرد و افزود: به منظور انجام وظایف و مسئولیت‌های بانک تفاهم نامه های متعددی با بخش های مختلف اقتصادی کشور منعقد شده که با یک برنامه ریزی مناسب می توانیم در سال جدید به خوبی این مسئولیت ها را انجام و جایگاه بانک را بیش از پیش ارتقاء دهیم.
فرحی؛ افزایش سرمایه بانک با حمایت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را از دیگر تحولات بانک در سال جدید عنوان کرد و گفت: تحقق تمام برنامه ها و سیاست ها نیازمند تلاش واحدهای اجرائی است و واحدهای اجرایی نیز نیازمند حمایت واحدهای ستاد هستند و با همت مضاعف واحدهای ستادی و اجرائی رسیدن به سودآوری و تحقق اهداف میسر می‌شود.
دکتر صباغی عضو هیأت مدیره نیز در این مراسم بر ضرورت مدیریت دانش در مجموعه بانک تأکید کرد و گفت: مدیران بانک درسطوح مختلف دارای تجربیات ارزشمندی هستند، باید شرایطی فراهم کنیم که با جابجایی مدیران این تجارب و دانش‌ها به بدنه کارشناسی و اجرائی منتقل شود.
مهندس فلاح‌فر دیگر عضو هیأت مدیره؛ ایجاد چارت مدیریتی جدید را لازمه گستردگی وظایف بانک دانست و گفت: افرایش سطح خدمات و وظایف جدید بانک نیازمند مجموعه تصمیم‌گیری بزرگتر است و تغییرات چارت بانک در راستای این تغییرات بوده است.
فلاح فر بر لزوم اجرای مدیریت مشارکتی در تمام سطوح مدیریتی بانک تأکید کرد و گفت: هنر مدیریت در این است که نظرات و ایده‌های مختلف بدنه کارشناسی را شناسائی و تحلیل کند و از تحلیل این ایده‌ها بهترین ایده را برای پیشبرد کارها اتخاذ کند.
همچنین در این مراسم مدیران امور بانک ضمن تأکید بر ضرورت تغییرات مدیریتی جهت رسیدن به اهداف بانک، به تشریح برنامه‌های حوزه‌های مختلف بانک در سال جدید پرداختند و سپس از سوی مدیرعامل بانک ابلاغ انتصاب؛‌ ابوطالب فلاحی به سمت سرپرست مدیریت امور اعتباری و وصول مطالبات، سیداصغر جلیلی‌نیا به سمت مدیر امور مالی، عباس پورخسروی به سمت سرپرست شرکت صرافی فراز اعتماد، داود قزلباش به سمت عضو هیأت مدیره و مدیرعامل صندوق رفاه و تأمین آتیه کارکنان، نادر علی‌پور به‌سمت رئیس اداره کل خرانه‌داری و نظام‌های پرداخت به آنان اعطاء شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: