کد خبر: ۶۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
سومین نمایشگاه بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی ( اکسیدا ) با حمایت بانک حکمت ایرانیان طی چهار روز از تاریخ 28 تا 31 فروردین ماه سالجاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران و با حضور اکثریت شرکتهای تخصصی و فوق تخصصی تولید کننده و وارد کننده در حوزه تجهیزات دندانپزشکی برگزار شد .
برگزاری نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی با حمایت بانک حکمت ایرانیان

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان، در این نمایشگاه تخصصی بانک حکمت ایرانیان بعنوان تنها بانک حامی حوزه تجهیزات دندانپزشکی ، با برپایی غرفه و با حضور معاونت امور بانکی، مدیریت روابط عمومی، مدیریت بازاریابی ، بانکداری شرکتی ، شرکت واسپاری و بیمه حکمت صبا، به معرفی تازه ترین محصولات و طرح های تسهیلاتی و اعتباری و بیمه ای خود پرداختند که با استقبال بسیار خوب شرکت کنندگان در این نمایشگاه روبرو شد .

بر اساس این گزارش ، دکتر عسکرزاده به اتفاق هیات همراه خود با حضور در غرفه بانک حکمت ایرانیان ، حضور همزمان بانک را در دو نمایشگاه معتبر بین المللی  ( نمایشگاه های بورس ، بانک ، بیمه و اکسیدا )  مثمر ثمر دانست.
 وی سپس از سایر غرفه های حاضر در نمایشگاه بازدید بعمل آورد و با تعدادی از تولید کنندگان و واردکنندگان  این عرصه به بحث و تبادل نظر پرداخت و با تکیه بر شعار سال 97 (حمایت از کالای ایرانی ) بر حمایت بانک حکمت ایرانیان از تولید کنندگان حوزه تجهیزات پزشکی تاکید کرد .

نام:
ایمیل:
* نظر: