کد خبر: ۶۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
شعبه منطقه ویژه اقتصادی سیرجان شرکت بیمه ایران معین با هدف حمایت از صاحبان سرمایه، تولیدکنندگان و صنایع افتتاح شد.
شعبه منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بیمه ایران معین افتتاح شد

در این مراسم آقایان ابراهیم حمیدی مدیرعامل، حسن اسلامی‌پناه رییس هیات مدیره، ضیا شهابی رییس منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، ملک‌زاده مدیرعامل شرکت ساختمانی بیمه ایران، شاکری رییس شعبه سیرجان بیمه ایران، حمید دوبری مدیر منابع انسانی و پشتیبانی ایران معین، هوشیار ابوطالبی رییس شعبه سیرجان و تنی چند از مدیران و مسئولان محلی حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین در مراسم افتتاح شعبه سیرجان در خصوص ضرورت بیمه و بیمه‌گری و نقش شرکتهای بیمه در حمایت از صاحبان سرمایه، تولید کنندگان و صنایع سخنانی ایراد و  اظهار امیدواری کرد بیمه ایران معین بتواند با حضور خود در منطقه  نقش خود به عنوان بیمه گر را به خوبی اجرایی کند. وی در پایان برای همکاران شعبه سیرجان  آرزوی موفقیت کرد.

آقای ملک زاده مدیرعامل شرکت ساختمانی بیمه ایران نیز در این مراسم در مورد چگونگی طراحی و ساخت ساختمان شعبه سیرجان برای حاضران سخن گفت.

آقای ضیا شهابی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سیرجان از میهمانان این مراسم بود که سخنانی درباره پتانسیل‌ها، ویژگیها و ظرفیتهای منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بیان داشت.
میهمانان و حاضران پس از برگزاری مراسم افتتاح و استماع سخنان مدیران در ضیافت ناهاری که به همین مناسبت تدارک دیده شده بود شرکت کردند.

شرکت بیمه ایران معین بزرگترین شرکت بیمه‌گر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است و شعبه سیرجان یازدهمین شعبه این شرکت و دومین شعبه‌ای است که در کمتر از دو ماه گذشته افتتاح شده است. ۲۲ اسفند ماه سال گذشته نیز شعبه بندر  شهید رجایی به عنوان اولین شعبه بیمه‌ای در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی آغاز به کار کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: