کد خبر: ۶۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
تیم فوتبال پرسپولیس پس از آنکه عنوان قهرمانی خود را با پیروزی برابر سپیدرود در آخرین بازی لیگ هفدهم شیرین تر کرد، به همراه دهها هزار هوادارش جشن قهرمانی گرفت.
حاشیه های داغ جشن قهرمانی پرسپولیسی‌ها
تیم فوتبال پرسپولیس پس از آنکه عنوان قهرمانی خود را با پیروزی برابر سپیدرود در آخرین بازی لیگ هفدهم شیرین تر کرد، به همراه دهها هزار هوادارش جشن قهرمانی گرفت.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت با پیروزی ۳ بر صفر برابر سپیدرود قهرمانی در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر را شیرین تر کردند و به همراه دهها هزار هواداراش جشن قهرمانی گرفت. خبرها، اتفاقات و حاشیه های این جشن را در زیر می خوانید:

* در دقایق پایانی بازی دو نفر از هواداران وارد چمن ورزشگاه آزادی شدند. یکی از آنها سمت نیمکت سپیدرود رشت رفت و علی کریمی را در آغوش گرفت و نفر دوم هم سمت علیرضا بیرانوند رفت. هر دو هوادار توسط نیروی انتظامی به بیرون از زمین هدایت شدند.

* عوامل اجرایی جشن قهرمانی پرسپولیس از دقیقه ۷۰ کنار زمین حضور داشتند تا مقدمات برگزاری این مراسم را فراهم کنند.

* حضور پرشمار نیروهای انتظامی برای کنترل نظم و امنیت جشن قهرمانی چشمگیر بود.

* کلیه بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس بلافاصله پس از اتمام بازی به رختکن رفتند تا خودشان را آماده جشن قهرمانی کنند. هانی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس که مورد توجه سرخپوشان است جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

* علی کریمی پس از پایان بازی هم مورد تشویق هواداران قرار گرفت و سپس چمن ورزشگاه را ترک کرد.

مراسمی با تابلوهای فراوان تبلیغاتی
جشن قهرمانی پرسپولیس در حالی برگزار می شود که تمام مساحت چمن آزادی و محوطه پیست دومیدانی را بنرها و پرچم های بزرگی از اسپانسر جشن قهرمانی پوشانده است و خبری از طراحی زیبا نیست!

عصبانیت فتاحی از شایعه بزرگ!
پس از آنکه سعید فتاحی خبر خروج رئیس فدراسیون فوتبال از ورزشگاه آزادی را داد شایعه ای عجیب درباره قهر وی با وزیر ورزش و همچنین وخیم بودن حال عمومی مهدی تاج دهان به دهان چرخید که عصبانیت شدید سعید فتاحی را به همراه داشت. او خواهان این شد تا هرچه زودتر چنین خبرهایی تکذیب شود.

وزیر ورزش با هانی به جایگاه رفت
مسعود سلطانی فر همراه با هانی نوروزی وارد چمن ورزشگاه آزادی شد تا جشن قهرمانی پرسپولیس رسما آغاز شود. مسعود سلطانی فر قرار است جام قهرمانی پرسپولیس در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال را به فرزند کاپیتان فقید این تیم اهدا کند. حمیدرضا گرشاسبی نیز همراه با سلطانی فر و هانی نوروزی کنار جمن آزادی حضور داشت.

بیرانوند اولین نفر بود!
علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس نخستین بازیکن این تیم بود که کنار زمین حاضر شد و با دوربین های تلویزیونی مصاحبه کرد. وی سپس همراه با هواداران پرسپولیس به خواندن سرودهای قهرمانی مشغول شد اما بلافاصله از وی خواستند تا دوباره به رختکن پرسپولیس برود تا با تیم بالا بیاید.

تقدیر از تیم داوری
پیش از ورود بازیکنان پرسپولیس، از تیم داوری بازی امروز پرسپولیس و سپیدرود رشت توسط وزیر ورزش و جوانان تقدیر شد. سیدمهدی سیدعلی داور این دیدار بود که به همراه همکارانش از مسعود سلطانی فر مدال یادبود گرفتند.

تاخیر در ورود سرخ ها
در حالی که مجری برنامه جشن قهرمانی در حال خواندن اسامی بازیکنان پرسپولیس بود خبری از آنها نبود. همین امر سبب شد تا معرفی بازیکنان پرسپولیس برای حضور بر روی سکوی قهرمانی این تیم با تاخیر روبرو شود.

جشن قهرمانی "هو" شد
تاخیر در ورود بازیکنان پرسپولیس سبب تغییر برنامه در جشن قهرمانی شد. همین موضوع چندان به مذاق هواداران حاضر در ورزشگاه خوش نیامد و آنها به هو کردن مشغول شدند!

بوسه بیرانوند روی پرچم سرخ
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس اولین نفری بود که تونل جایگاه قهرمانی را طی کرد. بیرانوند پس از ورود به زمین روی پرچم پرسپولیس بوسه زد. همچنین بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان دوم پرسپولیس نیز با پرچم کشورش کرواسی بر روی سکوی قهرمانی قرار گرفت.

کاپیتان پرسپولیس، هانی را روی سکو برد
سید جلال حسینی آخرین بازیکنی بود که مدال قهرمانی هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر را بر گردن انداخت و کاپیتان پرسپولیس سپس هانی نوروزی را روی سکو برد تا وی جام قهرمانی را بالای سر بگیرد.

سلفی بازی بازیکنان پرسپولیس
بازیکنان پرسپولیس که روی سکوی قهرمانی قرار گرفته بودند گوشی های همراه خود را در دست داشتند و مشغول گرفتن عکس یادگاری شدند.

اهدای جام به فرزند کاپیتان فقید
سیدجلال حسینی که برای گرفتن جام قهرمانی روی سکو رفته بود هانی نوروزی را به همراه خود برد تا جام از سوی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش به هانی نوروزی اهدا شود. نوروزی که سال گذشته با بی مهری هایی مواجه شده بود جام قهرمانی را بالای سر برد.

آتش بازی زیبا با حضور افراد متفرقه
درحالی که تماشاگران به خاطر تاخیر در شروع مراسم ابتدا مسئولان برگزاری را هو کردند، با شروع مراسم اهدا جام آتش بازی خوبی صورت گرفت که بر زیبایی های مراسم افزود اما افسوس که بازهم حضور افراد متفرقه و پرتعداد در کنار زمین زیبایی ها را کاهش داد.

ژشت های خاص عکاسی!
بازیکنان پرسپولیس از عکاسان که اجازه ورود به چمن پیدا کرده بودند خواستند تا عکس هایی خاص از آنها همراه با جام قهرمانی بگیرند. عکس هایی که بدون شک برای هر یک از آنها جزو بهترین تصویرهای آرشیوی دوران فوتبالی شان خواهد شد.

برانکو تنهایی دور افتخار زد
سرمربی کروات پرسپولیس در حالی که همراه با بازیکنان پرسپولیس در حال زدن دور افتخار بود در نیمه های راه به تنهایی در ورزشگاه چرخید. او سپس سمت دوربین های تلویزیونی رفت تا مصاحبه کند. بازیکنان پرسپولیس ترجیح دادند برانکو را تنها بگذارند تا خودشان مشغول عکس گرفتن با جام شوند.

*پرسپولیس رکوردها را شکست

سرخ پوشان تهرانی توانستند در تمامی آمارهای لیگ هفدهم نسبت به سایر تیم‌ها سرآمد باشند.
* بیشترین گل زده
پرسپولیس با ۴۸ گل زده توانست برترین خط حمله لیگ برتر باشد. تقریبا ۴۰ درصد گل‌های پرسپولیس را علی علیپور به ثمر رساند تا آقای گل شود. علیپور با ۱۹ گل به این عنوان رسید.
* کمترین گل خورده
پرسپولیس با ۱۵ گل خورده در زمینه دفاعی فوق العاده عمل کرد و بهترین دفاع لیگ لقب گرفت.
* بیشترین برد و کمترین باخت
بیشترین برد لیگ با ۱۹ برد و کمترین باخت با ۴ باخت نیز در اختیار پرسپولیس قرار گرفت.
* رکورد کلین شیت
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران با ۱۷ کلین شیت در این زمینه بین تمام دروازه‌بان‌های لیگ در صدر قرار گرفت.
* برترین گلزن و پاس گل
علی علیپور با ۱۹ گل برترین گلزن شد و محسن مسلمان در حالی که بازی‌های زیادی را در نیم فصل دوم روی نیمکت بود، با ۱۰ پاس گل برترین پاسور لیگ شد.
پرسپولیس حالا باید خودش را برای بازی رفت و برگشت با الجزیره امارات آماده کند؛ دو دیداری که پایان بخش فصل جاری سرخ‌ها خواهد بود و این تیم می‌تواند با رسیدن به جمع ۸ تیم برتر آسیا برای دومین بار پیاپی، فصل خوب خود را تکمیل کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار