کد خبر: ۶۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
کتاب Financial Literacy، به‌عنوان اولین تجربۀ انتشار بین‌المللی مفاهیم به‌روز بازار سرمایه، تلاش کرده تا علاوه بر پرداخت به مفاهیم سواد مالی، اقداماتی را که در ارتقای سطح سواد مالی در سطح جهانی و همچنین در سطح کشور صورت گرفته است به اطلاع خوانندگان برساند.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  بازار سرمایه (سنا) ،  این کتاب به قلم دکتر علی سعیدی (استاد دانشگاه آزاد و مشاور سازمان بورس و اوراق بهادار) و میثم حامدی (مدیر گروه بازارها و ابزارهای مالی مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی) در 180 صفحه و 7 فصل نگارش شده و به موضوعات اساسی سواد مالی در عرصۀ بازار سرمایه پرداخته است.

کتابFinancial Literacy، به‌عنوان اولین تجربۀ انتشار بین‌المللی مفاهیم به‌روز بازار سرمایه، تلاش کرده تا علاوه بر پرداخت به مفاهیم سواد مالی، اقداماتی را که در ارتقای سطح سواد مالی در سطح جهانی و همچنین در سطح کشور صورت گرفته است به اطلاع خوانندگان برساند.

حامدی مدیر گروه بازارها و ابزارهای مالی مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی درخصوص انتشار این کتاب گفت: مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی به دنبال ترویج مبانی بازار سرمایه اسلامی به زبان انگلیسی و با هدف اعلام تحولات و نوآوری‌های صورت گرفته در بازار سرمایه، ورای مرکزهای کشور است تا در این عرصه نیز همچون کشورهایی نظیر مالزی، اثرگذاری بیشتر در عرصۀ بین‌المللی داشته باشیم. بدین منظور نگارش کتاب اسناد خزانۀ اسلامی، که در دیگر کشورهای اسلامی سابقۀ انتشار آن وجود ندارد، آغاز شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار