کد خبر: ۶۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
علي اشرف افخمي مديرعامل بانك صنعت و معدن: بانك صنعت و معدن احداث نيروگاه هاي انديمشك و اميديه ، با ظرفيت جمعا 1500 مگاوات را تامين مالي مي كند.
تامین مالی نیروگاه های اندیمشک و امیدیه توسط بانک صنعت و معدن

علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن گفت : بانك صنعت و معدن احداث نيروگاه هاي انديمشك و اميديه ، با ظرفيت جمعا 1500 مگاوات را تامين مالي مي كند.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از   پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن افخمي كه در سفر به استان خوزستان ، در ديدار با غلامرضا شريعتي استاندار خوزستان سخن مي گفت ضمن اعلام اين خبر افزود: استان خوزستان حق بزرگي بر گردن كشور ما دارد و بانك صنعت و معدن تلاش مي كند تا در حد توان خود در راستاي توسعه صنعتي استان گام برداشته و از اين طريق بخشي از اين حق را ادا كند. 
مديرعامل بانك صنعت و معدن تصريح كرد : خوشبختانه نقش اين بانك تاكنون در استان خوزستان پر رنگ بوده است ، در اين خصوص مي توان از پتروشيمي مسجد سليمان با تامين مالي 432 ميليون يورو و 700 نفر اشتغال و فولاد روهينا جنوب با 100 ميليون يورو تسهيلات و 445 نفر اشتغال نام برد كه مي توانند چهره اين بخش از كشورمان را دگرگون كنند.
وي در مورد نقش بانك صنعت و معدن در حوزه نيروگاهي گفت : اين بانك توانسته است 6 هزار مگاوات از 70 هزارمگاوات ظرفيت توليد برق كشور را تامين مالي كند كه اين رقم 9 درصد از ظرفيت ياد شده است.
افخمي گفت : بانك صنعت و معدن در صنايع ريلي پروژه قطار سريع السير تهران-قم-اصفهان ، به مبلغ 1 ميليارد و 800 ميليون دلار و پروژه برقي سازي قطار تهران-مشهد به ميزان 1 و نيم ميليارد دلار را تامين مالي كرده كه با اتمام آن ها تحول چشمگيري در اين بخش از صنايع كشورمان اتفاق خواهد افتاد.
اين مدير بانكي ضمن بيان اين كه تامين مالي احداث سه طرح آب شيرين كن جمعا به مبلغ 360 ميليون دلار توسط بانك صنعت و معدن انجام شده و هر يك از آنها روزانه 100 هزار متر مكعب ظرفيت دارد افزود: انتظار ما اين است كه بتوانيم مثل كشورهاي حوزه خليج فارس استفاده بهينه اي از آب شيرين كن ها داشته باشيم.
استاندار خوزستان نيز در اين ديدار ضمن قدرداني از خدمات بانك صنعت و معدن و نقش اين بانك در توسعه صنعتي استان گفت : هرجا كه سخن از سيستم بانكي است نقش بانك صنعت و معدن از برجستگي خاصي برخوردار است كه اين امر حاصل تلاش مسئولانه اين بانك در اجراي طرح هاي صنعتي و توسعه صنعتي و اقتصادي كشور است.
شريعتي گفت : خوشبختانه مديريت ارشد بانك صنعت و معدن مديري باتجربه است كه در حوزه هاي مختلف صنعتي و اقتصادي فعاليت كرده و به مسائل و مشكلات بنگاه هاي توليدي به خوبي آشناست.
وي بيان داشت: بانك صنعت و معدن به عنوان تنها بانك توسعه اي بخش صنعت و معدن كشور تنها به اعطاي تسهيلات نمي پردازد بلكه به عنوان يك مشاور باتجربه در كنار صنعتگران حضور دارد و از اين طريق در به ثمر رسيدن طرح هاي صنعتي نقش فعال و پويايي دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: