کد خبر: ۶۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
نشست مشترک گروه آموزش و پرورش بانک قرض الحسنه رسالت با مدیر عامل شرکت تجهیزات آموزشی مدارس ایران برگزار شد.
اعطای تسهیلات قرض الحسنه برای سفر به عتبات عالیات

 در این نشست محمدرضا موسی زاده مدیر امور ستاد اجرایی، ابوطالب حافظی مدیر گروه آموزش و پرورش ، قیاسی کارشناس گروه و پور احمدی مدیر عامل و اتحاد مدیر مالی شرکت تجهیزات آموزشی مدارس ایران حضور داشتند.
پرداخت وام قرض الحسنه تا سقف سی میلیون تومان از محل امتیاز کسب شده حاصل از انتقال منابع به بانک قرض الحسنه رسالت، استفاده از ظرفیت بازار اعضاء گروه ثمین جهت عرضه تجهیزات آموزشی و استفاده از تسهیلات وام قرض الحسنه سفر عتبات عالیات از جمله محورهای گفتگوی این نشست بود.
همچنین حافظی مدیرگروه آموزش و پرورش بانکداری اجتماعی در خصوص چهارچوب فعالیت و نحوه ارائه خدمات و تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت در قالب بانکداری اجتماعی و پور احمدی شرکت تجهیزات آموزشی مدارس ایران در خصوص سابقه ، تعداد کارکنان و نوع تجهیزات تولیدی شرکت تجهیزات آموزشی مدارس ایران بحث و گفتگو کردند.
در این نشست مقرر شد تمامی کارکنان شرکت اعم از کارکنانی که در تهران و ساری مشغول به فعالیت هستند در اسرع وقت نسبت به افتتاح حساب نزد بانک قرض الحسنه رسالت اقدام نمایند.
شرکت منابع مالی خود را نزد بانک قرض الحسنه رسالت منتقل کند. 
همچنین جلسه ای با اعضاء گروه ثمین (بازار اعضاء) شکل گیرد و چگونگی همکاری و نحوه استفاده از ظرفیت بازار اعضاء جهت عرضه و فروش محصولات و تجهیزات شرکت تجهیزات آموزشی مدارس ، بررسی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: