کد خبر: ۶۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
بانک شهر در سومین حضور خود به عنوان بانک عامل در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با تمام توان و تجهیزات به ارائه خدمات بانکی به مراجعان می‌پردازد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در آستانه افتتاح سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران، این بار نیز این بانک به عنوان بانک عامل در این نمایشگاه به ارائه خدمات بانکی می‌پردازد تا همانند دو سال گذشته بتواند رضایت حداکثری مراجعان را کسب کند.
در این نمایشگاه که امسال در مصلی تهران و با شعار« نه به کتاب نخواندن» برگزار می شود، بانک شهر با حضوری پررنگ سعی دارد تا بتواند مراجعان بزرگترین اتفاق فرهنگی کشور را از خود راضی نگاه دارد.
این بانک در سال‌های گذشته نیز با حضور در نمابشگاه شهر آفتاب برای نخستین بار با استقرار پیشرفته ترین تجهیزات بانکی موفق شد تا خدمات مورد نیاز مراجعان را در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه دهد ، به طوری که با نظر سنجی انجام شده، در سال نخست حضور، رضایت 97 درصدی و در سال دوم، رضایت 98.2 درصدی مراجعان را کسب کرد.
امسال نیز که این نمایشگاه در مصلی تهران برگزار می‌شود، این بانک برنامه های گسترده ای برای توزیع دستگاه های کارتخوان، نصب خودپرداز، پیشخوان شهر نت، وب کیوسک، باجه سیار و بن کارت های خرید انجام داده است. به نحوی که باجه مرکزی بانک شهر در نمایشگاه با 16 کانتر به ارائه خدمات پرداخته و 4 هزار دستگاه کارتخوان این بانک نیز در اختیار ناشران و غرفه ها قرار می گیرد.
هم چنین بیش از 20 دستگاه خودپرداز سالنی، 30 دستگاه وب کیوسک، 5 دستگاه خودپرداز سیار، 3 دستگاه پیشخوان سیار و 6 باجه سیار نیز به صورت تمام وقت به اهالی فرهنگ و کتاب خدمات رسانی خواهند کرد.
با اجرایی شدن طرح استفاده از کارت ملی هوشمند که با تعامل گسترده و همکاری خوب سازمان ثبت احوال و به همت جوانان نخبه بانک شهر برای اولین بار محقق شده است، به طور حتم، امسال مخاطبان و نحوه خدمات رسانی به آنان تغییر خواهد کرد و تلاش است تا مشکلات این حوزه، کمتر از سال‌های گذشته باشد.
مراسم افتتاح سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همزمان با روز خجسته نیمه شعبان و تعطیلات پایان هفته ، فرصتی است تا روزهای ابتدایی این نمایشگاه، شلوغ‌تر از سال‌های گذشته باشد و بانک شهرتلاش دارد تا با توانی مضاعف و با عزمی قاطع، بهترین خدمات را با مدرن ترین تجهیزات به مراجعان ارائه و در سالجاری نیز رضایت حداکثری آنان را کسب کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: