کد خبر: ۶۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
به‌منظور حمایت از اشتغال فراگیر و پشتیبانی از فعالیت‌های تولیدکنندگان کالای ایرانی، بانک توسعه تعاون به میزان بیست هزار میلیارد ریال تسهیلات به تولیدکنندگان روستایی پرداخت می‌نماید.
تسهیلات بیست هزار میلیاردریالی بانک توسعه تعاون به تولیدکنندگان
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  روابط عمومي بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در حاشیه بیست و نهمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان البرز بابیان مطلب فوق اظهار داشت: این بانک در سال جاری متضمن عاملیت دو طرح اشتغال فراگیر و پایدار روستایی می‌باشد و بر این اساس در نظر دارد مبلغ بیست هزار میلیارد ریال را باهدف حمایت از کالای ایرانی در اختیار تولیدکنندگان روستایی قرار دهد.
 وی افزود: متوسط نرخ این میزان تسهیلات 6 درصد تعیین‌شده است.
مهدیان در ادامه خاطرنشان کرد: مقرر گردیده است طبق برنامه این میزان تا پایان شش ماه اول سال جاری به رقم 120 هزار میلیارد ریال افزایش یابد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین افزود: این بانک از آمادگی لازم برخوردار است تا با اولویت‌های تعاونی نسبت به تزریق منابع کارگشا و تأمین مالی کلیه بخش‌ها و زیر بخش‌های مختلف اقتصاد تعاون اقدام نماید.
مهدیان گفت: پشتیبانی شبکه بانکی ازاین‌گونه طرح‌ها در سال حمایت از کالای ایرانی سبب توسعه و تقویت فعالیت‌های مرتبط با تولید ملی خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: