کد خبر: ۶۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
سال 1396 بیش از 720,000 فقره کارت هدیه در 352 شعبه موسسه اعتباری کوثر صادر شده است .
رشد 57 درصدي صدور کارت هاي هديه موسسه اعتباري کوثر

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ حسین کرمی معاون اعتبارات و بازاریابی موسسه گفت: طرح های متنوع و جذاب کارت های هدیه کوثر متناسب با سلایق و نیاز مشتریان باعث شده تا در سال 96 بیش از 720,000 کارت هدیه برای مشتریان گرامی صادر شود که این تعداد نسبت به مدت مشابه در سال95 دارای رشد 57 درصدی است .

معاون اعتبارات و بازاریابی موسسه اعتباری کوثر افزود: کوثر با در نظر گرفتن سلایق متفاوت مشتریان بیش از 80 طرح متنوع و منحصر به فرد کارت هدیه با موضوع های ملی، مناسبتی ، مذهبی، استانی و طرح دلخواه طراحی نموده و در اختیار مشتریان محترم قرار داده است.

وی بیان داشت: برای سهولت انتخاب کارت‌ های هدیه ، آلبومی در تمام شعب موسسه وجود دارد که مشتریان پس از مشاهده و انتخاب کد طرح کارت‌ مورد نظر، می‌توانند کارت هدیه خود را در کمترین زمان ممکن از شعب موسسه در سراسر کشور دریافت نمایند.

کرمی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره کارت های هدیه موسسه اعتباری کوثر تصریح نمود:  اولین جشنواره کارت هدیه کوثر با هدف ترغیب، تشویق مشتریان گرامی و قدردانی از حُسن انتخاب آنان، از اسفند 96 لغایت پایان خردادماه 97 ادامه خواهد داشت و خریداران و گیرندگان محترم کارت های هدیه کوثر، تا پایان مهلت اعلام شده با مراجعه به سایت موسسه به نشانی www.kosarfci.ir و ثبت مشخصات کارت هدیه خود، در قرعه کشی این جشنواره شرکت و از جوایز ارزشمند آن برخوردار شوند. 
همچنین مراسم قرعه کشی اولین جشنواره کارت های هدیه موسسه سوم مرداد ماه 1397 همزمان با ولادت امام رضا (علیه السلام) برگزار می گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر: