کد خبر: ۶۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در دومین کمیته راهبرد در حضور روسای شعب استان اصفهان گفت: در اجرای طرح اشتغال روستایی توجه به ظرفیت‌های استان از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.
در اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و فراگیر ظرفیت هراستان موردبررسی قرار می‌گیرد

عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در کمیته راهبرد استان اصفهان که با حضور مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای شعب استان در راستای بررسی موانع و مشکلات و ارائه راهکارها و پیشنهادها در اعطای تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، عشایری و فراگیر برگزار شد ضمن بررسی آخرین اقدامات انجام‌شده در استان افزود: استان اصفهان با توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های موجود ازجمله وجود اماکن تاریخی و توریستی بودن می‌بایست جزو استان‌های پیشرو در اجرای این طرح باشد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای طرح اشتغال روستایی توجه به ظرفیت‌های استان از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد افزود: جهت بررسی ظرفیت‌های هراستان جهت رفع معضل بیکاری کارگروه‌هایی با توجه به اشراف و شناخت آن‌ها فعال گردیده است که امیدواریم با هوشمندی لازم سبب ایجاد اشتغال مناسب و پایدار بامطالعه کامل طرح‌ها باشند.

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون اظهار داشت: بانک توسعه تعاون به‌عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون وظیفه سنگین‌تری نسبت سایر بانک‌های عامل بر عهده دارد و شعب باید تمام تلاش خود را تا پایان اجرای طرح بکار گیرند و با برگزاری جلسات مستمر مشکلات موجود را در اسرع وقت مرتفع نمایند.
نجفی با تأکید بر اینکه افزایش ارتباط و تعامل با سازمان‌ها و نهادهای مجری طرح ازجمله مهم‌ترین برنامه و فعالیت در اجرای موفقیت این طرح به شمارمی آید افزود: ایجاد یک هسته مرکزی متحد جهت رفع مشکلات و ایجاد همفکری و هماهنگی ازجمله موارد ضروری به شمار می‌آید.

وی در ادامه افزود شعب و استان‌ها باید قبل از معرفی طرح‌ها به دنبال جذب مشتریان خوب و ارزنده باشند مشتریان توانمند در اجرای طرح را شناسایی و به کارگروه معرفی نمایند همچنین در خصوص مشتریانی که دارای مشکلاتی ازجمله چک برگشتی، بدهی بانکی، عدم ارائه وثایق و تضمینات بانکی و ... هستند در کارگروه مربوطه مطرح تا اجرای طرح با سرعت بیشتری انجام گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: