کد خبر: ۶۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
اگر بخواهید تصویری از ملکه الیزابت در ذهن خود تداعی کنید به سختی می‌توانید او را بدون کیف دستی‌اش تصور کنید. شاید باور نکنید اما این کیف رازهای بسیاری با خود دارد و هر حالت و حرکت ملکه با کیف اش برای محافظان یک معنی خاص را می رساند.
یک بار تمام فیلم ها و تصاویری که از ملکه انگستان دیده اید را در ذهن خود مرور کنید، قطعا در اکثر آنها او کیف دستی‌اش را به همراه دارد اما دلیل این کار چیست؟ آیا وسایل بسیار مهم و سرّی درون آن با خود حمل می کند که بودنش تا این حد ضرورت دارد یا ماجرای دیگری درمیان بوده که شما از آن بی خبر هستید.

قطعا علت آن شیک و مجلل به نظر رسیدن در مراسم یا با مد روز ظاهر شدن در انظار عموم نیست. طبق اطلاعات مندرج در مجله  آمریکایی مشهور"Reader's Digest"حقیقت این است که کیف های مختلف ملکه که تعداد آنها به 200 هم می رسد، حکم پیام‌رسان‌های مخفی را دارند که در حالات مختلف پیامی خاص را با اطرافیان و نزدیکان او می رساند.

هر حالت و حرکت یک معنی خاص را در پی دارد به طوری که ملکه با زبان بی زبانی مقصود خود را به همراهانش می‌رساند. مثلا اگر حین گفتگو با شخصی کیف را از دست چپ به دست راست خود انداخت معنی اش این است که دیگر علاقه ای به ادامه صحبت با آن شخص ندارد و در این لحظه است که همراهانش برای پایان دادن به گفتگو به هر بهانه ای سر می رسند.

اگر کیف روی زمین گذاشته شود به این معناست که الیزابت دوم در حالتی ناخوشایند قرار دارد که برای رهایی از آن نیاز به کمک اطرافیان در اولین فرصت است.

هنگام صرف شام اوضاع کمی تفاوت دارد ،کافی است تا ملکه انگلیس کیف خود را روی میز بگذارد، همه متوجه می شوند که او ظرف 5 دقیقه قصد ترک میز را دارد.

چه رمز و رازهایی در کیف ملکه انگلستان نهفته است؟+فیلم

چه رمز و رازهایی در کیف ملکه انگلستان نهفته است؟+فیلم

چه رمز و رازهایی در کیف ملکه انگلستان نهفته است؟+فیلم


چه رمز و رازهایی در کیف ملکه انگلستان نهفته است؟+فیلم


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار