کد خبر: ۶۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
کتاب «مبانی مدیریت مالی» مجموعه ‌ای است علمی از فعالیت ‌های جهان واقعی که با پوشش مهمترین مسائل شرکت های مطرح و پرداختن به مسائل مالی بین ‌المللی، توانسته کاربردهای بین‌المللی موضوعات مالی را در این نوشتار برجسته کند.


به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، این کتاب که در حاشیه‌ یازدهمین نمایشگاه بین ‌المللی بورس، بانک و بیمه و با حضور دکتر شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در بازدید از غرفه مرکز مالی ایران رونمایی شد؛ هم اکنون در چاپ اول و با شمارگان هزار عدد منتشر شده است.

علی نقوی، مدیرعامل مرکز مالی ایران در این‌ خصوص گفت: کتـاب «مبانـی مدیریـت مالـی» یکـی از کتاب ‌هایـی اسـت کـه بـا توجـه بـه بررسـی‌ های انجـام شده در مرکـز مالـی ایـران، ترجمـه و روانـه بـازار شـده اسـت. متـن اصلـی کتـاب بـا سـبک نـگارش سـلیس و روان و توضیحـات گام به گامـی کـه درک مفاهـم غامـض را تسـهیل می ‌کنـد طرفـداران بی ‌شـماری را بـه خـود اختصـاص داده اسـت. متـن کتـاب بـر «جزئیـات کاربـردی» علـوم مالـی بـا ارائـه رویکـردی کامـلا شـفاف و دقیـق نسـبت بـه مفاهیـم و کاربردهـا، تمرکـز دارد.  افزون بر این نویسندگان کتاب مبانی مدیریت مالی در پیاده ‌سازی این مفاهیم از به ‌روزترین اطلاعات مربوط به قوانین و گزارش ‌دهی مالی و مالیاتی در آن استفاده کرده‌ اند.

کتاب «مبانی مدیریت مالی» با همکاری مرکز مالی ایران و انتشارات همراه علم(نمایندگی انتشارات مک گروهیل در ایران) در فروردین ماه امسال چاپ شد. این کتاب نوشته  استنلی بی. بلک، جفری ای. هرت و بارتلی آر. دانیلسن است که در 666 صفحه و شش بخش تهیه شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از سایت مرکز مالی ایران به نشانی http://www.ifc.ir/financial_management دریافت کنند و با سرفصل‌ های آن آشنا شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار