کد خبر: ۶۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
رانندگان متخلف تنها 48 ساعت وقت دارند
رئیس پلیس پایتخت درباره معنای «ارشادی» که زمینه‌ساز سردرگمی برخی رانندگان برای ورود به طرح ترافیک شده بود، توضیح داد. سردار رحیمی گفت: برخی بازخوانی‌های اشتباه که برخی تصور می‌کنند می‌توانند تا آخر اردیبهشت بدون جریمه شدن وارد محدوده طرح ترافیک شوند، اشتباه است.
تکذیب شایعه جریمه نشدن خودروها تا 31 اردیبهشت ماه
رئیس پلیس پایتخت درباره معنای «ارشادی» که زمینه‌ساز سردرگمی برخی رانندگان برای ورود به طرح ترافیک شده بود، توضیح داد.

سردار حسین رحیمی  با اشاره به اجرای طرح جدید ترافیک گفت: اگر راننده‌ای بدون خرید طرح ترافیک وارد محدوده طرح شود، ۴۸ ساعت زمان برای ثبت نام دارد.

وی افزود: اگر در فاصله ۴۸ ساعته ثبت نام نکند، خودرو اعمال قانون خواهد شد.

سردار رحیمی گفت: معنای ارشادی این است و برخی بازخوانی‌های اشتباه که برخی تصور می‌کنند می‌توانند تا آخر اردیبهشت بدون جریمه
شدن وارد محدوده طرح ترافیک شوند، اشتباه است.

رئیس پلیس پایتخت اظهار داشت: اگر اینگونه بود ما شامل نابسامانی وحشتناکی در محدوده طرح ترافیک و مناطق مرکزی تهران می‌شدیم.

هزینه ورود به محدوده طرح پس از ساعت 10 صبح و خروج قبل از ساعت 16 برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر 13 هزار و 400 تومان و برای خودروهای دارای معاینه فنی عادی 16 هزار و 800 تومان خواهد بود.

هزینه ورود به محدوده طرح پیش از ساعت 10 صبح و خروج قبل از ساعت 16 برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر 19 هزار و 200 تومان و برای خودروهای دارای معاینه فنی عادی 24 هزار تومان خواهد بود.

هزینه ورود به محدوده طرح پیش از ساعت 10 صبح و خروج پس از ساعت 16 برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر 28 هزار و 800 تومان و برای خودروهای دارای معاینه فنی عادی 36 هزار تومان خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: