کد خبر: ۶۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
به مناسبت سالگرد تاسیس موسسه فرهنگی «سپهر معرفت» و «مدارس سپهر»، از مدیران بانک صادرات ایران، موسسان، آموزگاران منتخب، معلمان پیشکسوت و همچنین دانش آموزان نخبه این مدارس تجلیل شد.
حمایت ٢٥ ساله بانک صادرات از موسسه فرهنگی «سپهر معرفت»

همزمان با فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، طی مراسمی به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس موسسه فرهنگی «سپهر معرفت» و «مدارس سپهر»، با حضور مدیران ارشد بانک صادرات ایران و مقامات فرهنگی و هنری کشور، از مدیران بانک صادرات ایران، موسسان، آموزگاران منتخب، معلمان پیشکسوت و همچنین دانش آموزان نخبه این مدارس تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  روابط عمومی بانک صادرات ایران، بیست و پنجمین سالگرد تاسیس موسسه فرهنگی سپهر معرفت طی مراسمی با حضور احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، پرویز مقدسی رییس هیات مدیره و علی حاجی پور معاون شعب و بازاریابی بانک صادرات ایران، منوچهر ناصر الملکی رییس موسسه فرهنگی سپهر معرفت، استاد اسرافیل شیرچی هنرمند برجسته خطاطی کشور، اعضای هیات موسس، معلمان پیشکسوت و خانواده های دانش آموزان منتخب و در آستانه «روز معلم» گرامی داشته شد.
بنا براین گزارش، احمد مسجد جامعی در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه پس از راه اندازی دارالفنون در ایران که ویژه افراد متمول نزدیک به دربار بوده، صاحبان سرمایه و علم و دانش با ایجاد موسسات خیریه، آموزش در میان اقشار عمومی جامعه را بسط داده اند، گفت: چهره های بزرگی در میان دانش آموختگان این موسسات ظهور کردند که در فرهنگ و ادبیات ایران آثار بزرگی بر جای نهادند.
همچنین منوچهر ناصر الملکی با تبریک روز معلم به آموزگاران این مجموعه، به سابقه ٢٥ ساله تاسیس این مجموعه توسط مدیران بانک صادرات ایران اشاره کرد و گفت: تا کنون بیش از ١٠٠ میلیون نفر ساعت کار آموزشی در این موسسه انجام شده و طی این مدت بیش از ٢٠ هزار دانش آموز از سرچشمه های معرفت و علم و دانش در مدارس سپهر بهره مند شده اند که این مهم هیچگاه بدون حمایت بانک صادرات ایران میسر نبوده است. در این مراسم که با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از سوی دانش آموزان آن همراه بود، از یادمان ٢٥ سالگی آن با اثری از خوشنویسی استاد اسرافیل شیرچی پرده برداری شد.
گفتنی است، موسسه فرهنگی «سپهر معرفت» در سال ١٣٧٢ با حمایت بانک صادرات ایران پایه گذاری شد که نقش آن در راستای انجام رسالت های اجتماعی همچنان برجسته است. این موسسه با در اختیار داشتن ١٥ مدرسه در سطوح مختلف تحصیلی در شهرهای مختلف کشور در حال حاضر ٤٤٠٠ نفر دانش آموز شاغل به تحصیل و ٣٨٥ کادر آموزشی دارد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: