کد خبر: ۶۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
کنفرانس خبری ایسوس و آونگ:
شرکت آونگ در راستای ارتقاء سبد محصولات شبکه خود، همکاری خود را با شرکت ایسوس، یکی از با کیفیت ترین و مطرح ترین برند های حوزه تجهیزات شبکه آغاز نموده است. بدین منظور با حضور مدیران ارشد ایسوس و آونگ و با حضور جمعی از اصحاب رسانه در دفتر مرکزی آونگ ، آغاز همکاری این دو برند طی یک کنفرانس خبری اعلام گردید
آغاز همکاری ASUS و AVANG در حوزه تجهیزات شبکه

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، در ابتدای این کنفرانس سعید میرسجادی، مدیر فروش شبکه شرکت آونگ به طور رسمی آغاز همکاری ایسوس و آونگ را اعلام نمود و اعلام کرد که ایسوس به عنوان برترین تولید کننده محصولات شبکه شناخته میشود و همکاری آن با آونگ بعنوان پرچمدار گارانتی فصل جدیدی در بازار شبکه ایران خواهد بود.

امیر درودگریان مدیر بخش قطعات ایسوس به معرفی شرکت ASUS پرداخت و همکاری آونگ و ایسوس را به عنوان فاز جدیدی از فعالیت های این برند اعلام نمود. سپس سعید مسلمی مدیر روابط عمومی ایسوس به معرفی تاریخچه و موفقیت های برند ایسوس پرداخت. 
وی افزود که شرکت ایسوس هم اکنون برترین برند حوزه IT در کشور تایوان بوده که از آن بعنوان اپل تایوان نیز نام برده میشود و چندین سال متوالی بعنوان برند تحسین شده توسط مجلات مطرح دنیا اعلام گردیده است. 
در حوزه مادربرد، کارت گرافیک، مانیتورهای گیمینگ، روتر های گیمینگ شرکت ایسوس رتبه اول در دنیا را کسب نموده که با ارائه یک دسته بندی مخصوص گمینگ، هم اکنون برند اول در تولید محصولات ویژه گمینگ دنیا با نام ROG نیز میباشد و این دسته بندی از فن آوری های مختص به ایسوس مانند WTFast بهره میبرند.
 سابقه ۲۱ ساله در بازار جهانی و اعتبار جوایز متعدد معتبر کسب شده ( بیش از ۴۵۰۰ جایزه معتبر بین المللی) توسط محصولات این شرکت، ایسوس را یکی از موفقترین شرکت های جهان کرده است و هم‌اکنون بعنوان دهمین برند تجاری برتر آسیا در حوزه فناوری شناخته میشود.

شرکت ایسوس در دسته بندی های متعددی از جمله سیستم مش بیسیم، روتر های بیسیم، مودم های VDSL و آداپتور های شبکه و …. به تولید محصولاتی با آخرین فن آوری های روز دنیا و بالاتر از سایر رقبا مشغول است که تمام این محصولات از این پس با گارانتی آونگ در بازار عرضه خواهند شد. از جمله فناوری‌هایی که محصولات شبکه ایسوس را متمایز می‌کند می‌توان به تکنولوژی های AiMesh و AiProtection و AiCloud اشاره نمود همچنین فناوری AiRadar که باعث ایجاد پایدارترین شبکه بی‌سیم در محصولات شبکه می‌شود.

سپس عطا لاریجانی مدیر بازاریابی آونگ به معرفی شرکت آونگ و خدمات متمایز آن بعنوان برترین شرکت خدمات پس از فروش در حوزه IT اشاره کرد. سبد کالایی آونگ هم اکنون دارای دو بخش محصولات شبکه ( که شامل محصولات شبکه SOHO و محصولات شبکه Enterprise تقسیم میشود) و بخش IT (که شامل محصولات ذخیره سازی و بخش تجهیزات کامپیوتری تقسیم میشود) میباشد و هم اکنون خدمات پس از فروش آونگ شامل برند های ADATA و Huntkey و Andromedia درحوزه IT و برندهای Mikrotik و Tenda و IP-COM و Schneider و SUNET در حوزه شبکه میباشد که ASUS بعنوان برند شناخته شده این صنعت به این سبد کالا افزوده شد. 

وی ادامه داد که شرکت وردسان به تازگی با شرکت آونگ ادغام شده است تا محصولات Enterprise شبکه و محصولات بخش پسیو به سبد کالایی آونگ اضافه شود تا کاملترین سبد کالایی شبکه در حال حاضر توسط شرکت آونگ در بازار ایران در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

 وی افزود آونگ یک مجموعه بزرگ متکی بر نیروی انسانی متخصص در بخش های خدمات پس از فروش، فروش و بازاریابی میباشد که هم اکنون با دارا بودن ۱۵ دفتر خدمات پس از فروش در بزرگترین شهر های ایران، پیشرو در ارائه خدمات برتر به مشتریان گرامی میباشد.

 از جمله مهمترین ارزش افزوده های گارانتی آونگ میتوان به سرویس آونگ کلاب و آونگ سرویس پلاس (یک سال ریکاوری رایگان هارد دیسک های ADATA) و ارسال رایگان کالا برای مشتری اشاره نمود.

از جمله سوالات مطرح شده توسط خبرنگاران مدت گارانتی محصولات شبکه توسط آونگ بود که مدیر فروش شبکه آونگ مدت گارانتی تمامی محصولات ایسوس را ۳۶ ماه اعلام نمود و همچنین با توجه به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر زمان دریافت محصولات شامل گارانتی در ایام تعطیل، سعید میرسجادی اعلام نمود که بخش گارانتی آونگ امسال از روز ۳ فروردین آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی بوده است و این سرویس در خصوص محصولات شبکه نیز برقرار خواهد بود.

همکاری شرکت آونگ و شرکت ایسوس نوید بخش عرضه محصولات قدرتمند با خدماتی برتر می‌باشد تا پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان باشند.

برچسب ها: ASUS ، AVANG ، تجارت آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر: