کد خبر: ۶۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
در راستاي حمايت از قطعه سازان داخلي صورت گرفت:
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در بازديد از شرکت های قطعه ساز صبوران پلیمر و آذرموتور مبین گفت: حمایت گروه سایپا از قطعه سازان یکی از سیاست های اصلی این خودروساز در سال حمایت از کالای ایرانی است.
بازديد مديرعامل گروه سايپا از شركت هاي صبوران پليمر و آذرموتور مبين

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سایپانیوز، در جریان این بازدید مهندس جهرودی و جمعي از مدیران ارشد گروه سایپا با حضور در سالن های مختلف تولید این دو مجموعه قطعه ساز صنعت خودرو، بر ضرورت حمایت از قطعه سازان داخلی در راستای حفظ و‌ گسترش سطح اشتغال در جامعه، افزایش بهره وری این شرکت ها و ارتقای کیفیت تولیدات آنها تاکید کرد.

براساس این گزارش، شرکت صنعتی صبوران پلیمر که از سال ۱۳۶۳ فعالیت خود را آغاز کرده، تولید کننده قطعات پلیمری و فلزی، قطعات تریم داخلی خودرو، مجموعه دستگیره درب ها، مجموعه هواکش ها است و حدود ۴۰۰ قطعه و‌ مجموعه پلیمری خودروهای داخلی را تولید می کند و با شرکت های سازه گستر، مگاموتور، پلاسکوکار و شرکت های دیگر در تامین قطعات پلیمری همکاری دارد.

همچنین شرکت آذرموتور مبین از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را آغاز کرده و تولیدات اصلی این شرکت، مجموعه باک بنزین فلزی خودرو، محافظ های حرارتی آلومینایز و قطعات بدنه خودرو، مجموعه سرشاسی و... است که در تامین قطعات ازهمکاران گروه خودروسازی سایپا است.
نام:
ایمیل:
* نظر: