کد خبر: ۶۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد از همکاری اين شركت با سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور به منظور توسعه ناوگان امداد و نجات این سازمان خبر داد.
نوسازی ناوگان امداد سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور با وانت های آتش نشان زامیاد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  سايپانيوز، رضا تقوي ضمن اعلام این خبر افزود: شرکت زامیاد در راستای تحقق مسوولیت‌های اجتماعی خود و با هدف ارتقاء و بروز رسانی ناوگان خودروهاي تجاری کشور، 60 دستگاه وانت زامياد با کاربری آتش نشانی واتر ميست (مَه پاش) را تجهیز و آماده تحویل به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور كرده است.
سیستم اطفاء حریق واترمیست (مَه پاش) از بروز ترین تجهیزات اطفاء حریق در عملیات های آتش نشانی است که بر روی وانت های شرکت زامیاد نصب شده است. این سیستم دارای مزایایی همچون: سرعت بالا در كاهش دماي آتش، سرعت عمل در آماده سازي مجدد سيستم پس از انجام عمليات و تخليه، امكان عمليات طولاني مدت با مصرف بسيار كم آب، هزینه های تعمیرو نگهداری بسيار پايين و... است.
معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد با تأکید بر تلاش همیشگی اين شرکت به منظور توسعه و نوسازی ناوگان خودروهای تجاری کشور خاطرنشان کرد: توانمندی و ظرفیت های فنی بسیار زامياد و محصولات توليدي آن، انواع نیازهای مشتریان هدف خود در حوزه خودروهاي باري و مسافري را در سال های اخیر تحت پوشش قرار داده است، به عنوان مثال ساخت و تحويل انواع كاميون با كاربري هاي آتش نشاني، تانكر، حمل زباله، كمپرسي و ...، انواع وانت با كاربري هاي خودروبر امداد، آتش نشاني، كمپرسي و همچنين خودروهای ون مناسب سازي شده ویژه جانبازان و معلولین، اورژانس اجتماعي، پول رسان و ... بخش کوچکی از توانمندی های زامیاد در عرصه تولید و ارائه خودروهای تجاري با کاربری هاي مختلف بوده كه توانسته اين شركت را نسبت به دیگر رقبا متمایز سازد.
 شايان ذكر است، ارتقاء سيستم امداد و نجات در شهرداري ها و دهياري هاي كشور با ورود خودروهای جديد و بروز اطفاء حریق و با در نظر گرفتن ضرورت تأمین تجهیزات مورد نیاز ایستگاه های آتش نشانی محقق می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: