کد خبر: ۶۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
بانک سامان برای آسایش و راحتی گردشگران خارجی، کارت بانکی با موجودی معادل ریالی ارز همراه آنها را در اختیارشان قرار می‌دهد.
«توریست کارت» خدمت جدید بانک سامان برای گردشگران خارجی
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک سامان، مدیریت بین‌الملل بانک اعلام کرد: بانک سامان به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل ارایه خدمات ارز مسافرتی، دانشجویی، درمانی و تجاری، با هدف ارایه خدمات به‌روز و شایسته به مسافران خارجی، خدمت جدید خود را با عنوان «توریست کارت» عرضه کرد.
براساس این گزارش، «توریست کارت» بانک سامان با سقف 5میلیون ریال قابلیت دریافت وجه نقد، خرید از پایانه‌های فروشگاهی و درگاه های اینترنتی و خرید شارژ اعتباری تلفن همراه را دارد.
این گزارش می‌افزاید، همچنین درصورتی‌که دارنده ارز در بانک سامان حساب داشته باشد، معادل ریالی ارز به حساب وی واریز می‌شود.
خرید اسکناس ارزی به نرخ روزانه بانک مرکزی از هر متقاضی تا سقف یک‌هزار یورو یا دلار آمریکا یا سه‌هزار درهم امارات در هر بار مراجعه با رعایت مقررات مبارزه با پولشویی مجاز است.
گفتنی است، علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و محصولات بانک سامان، با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر: