کد خبر: ۶۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
همزمان با هشتمین سالروز تاسیس بانک دی مراسم قرعه کشی نخستین جشنواره پذیرندگان پایانه های فروشگاهی این بانک برگزار شد.
اعلام برندگان جشنواره جام فیروزه ای بانک دی

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، مراسم قرعه‌کشی جشنواره جام فیروزه‌ای بانک دی که با هدف جذب پذیرندگان دستگاه‌های کارتخوان متصل به حساب بانک دی از آذرماه  1396 آغاز شده بود، مقارن با هشتمین سالروز تاسیس بانک دی، با حضور علی فتحعلی، نایب رئیس هیات‌ مدیره، محمدعلی بخشی زاده، معاون فناوری اطلاعات بانک دی،احمد دهنوی، مدیرکل پشتیبانی و جمشید قزوینیان، مدیر روابط عمومی بانک دی و علیرضا سمیعی، سرپرست و عضو هیئت‌مدیره شرکت تجارت الکترونیک دی و جمعی از مدیران و کارکنان برگزار شد.

بر اساس این گزارش ، فتحعلی  نائب رئیس هیئت مدیره بانک دی در این مراسم با تاکید بر اینکه ارائه خدمات نوآورانه در صنعت بانکداری بسیار حائز اهمیت است، گفت: درصدد افزایش تعداد کارت‌خوان‌های فروشگاهی و دستگاه‌های خودپرداز شرکت تجارت الکترونیک دی هستیم.

نائب رئیس هیئت مدیره بانک دی با بیان این که دنباله روی بدون خلاقیت، آفتی است که موتور محرکه کسب و کارها را از کار می اندازد گفت:با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی هر روزه شاهد تحول و نوآوری در حوزه فناوری اطلاعات هستیم و با سرعت روزافزون تحولات باید مدام در حال تغییر و روزآمد شدن  باشیم  چرا که در غیر این صورت نمی توانیم همگام با رقبای داخلی و خارجی حرکت کنیم و عدم توجه به نوآوری و همسو نشدن با تکنولوژی موجب تهدید حیات یک سیستم است. 

وی افزود: سیاست های بانک دی و شرکت تجارت الکترونیک با توجه به سرمایه انسانی جوان و خلاق به گونه ای است که خود را از آفت تکرار دور نگاه دارد و با نو اندیشیدن و نگاهی متمایز، حوزه فعالیتش را با در نظر گرفتن نیازهای روز تحول بخشد که این مهم از طریق تلاش سخت کوشانه ، ارج گذاردن و بارور کردن خلاقیت همکاران و استعانت از خدای متعال محقق می شود.

بخشی زاده، رئیس هیئت مدیره شرکت تجارت الکترونیک دی نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری اولین دوره قرعه‌کشی جام فیروزه‌ای بانک دی گفت: شرکت تجارت الکترونیک بانک دی درحال‌توسعه فعالیت‌های خود در حوزه پرداخت الکترونیک کشور است و تلاش دارد با برگزاری چنین جشنواره‌هایی بیش‌ازپیش در راستای جلب رضایت و تشویق  پذیرندگان گام بردارد.

در ادامه این مراسم علیرضا سمیعی، سرپرست و عضو هیدت مدیره شرکت تجارت الکترونیک دی  با اشاره به لزوم توسعه ابزارهای پرداخت از سوی این شرکت اظهار داشت: شرکت تجارت الکترونیک دی از سال 1389 تأسیس و به‌عنوان بازوی اجرایی بخش فناوری اطلاعات بانک دی نقشی راهبردی در ارائه خدمات پرداخت داشته و در ارتباطی دوسویه منجر به رشد و شکوفایی خدمات بانکداری الکترونیکی شده است.

وی با اشاره به آغاز این جشنواره از آذرماه سال گذشته گفت: این جشنواره در ابتدا چهارماهه طراحی‌شده بود که با استقبال از آن تا پایان فروردین‌ماه سال 97 تمدید شد.
سمیعی با اشاره به همزمانی برگزاری این جشنواره با جشنواره‌های مشابه در صنعت پرداخت الکترونیک گفت: هدف از برگزاری این جشنواره توسعه کمی پایانه‌های فروش، افزایش تعداد و مبلغ تراکنش و همچنین جلب رضایت و وفادار نمودن پذیرندگان بوده که توانستیم به اهداف تعیین شده دست یابیم.

سرپرست شرکت تجارت الکترونیک دی یادآور شد: این جشنواره در مدت برگزاری موفق به جذب مبلغ 30 هزار میلیارد ریال منابع برای بانک شده است.
وی افزود: افزایش 5 درصدی تعداد تراکنش و افزایش 14 درصدی مبلغ تراکنش از دیگر دستاوردهای این جشنواره بوده است که علاوه بر این موفق شدیم تا 6 درصد از پذیرندگان فاقد تراکنش را دوباره به چرخه فعالیت بازگردانیم.

در پایان این مراسم، قرعه‌کشی جوایز جشنواره با حضور نماینده دادستان کل کشور و نظارت نماینده حراست بانک برگزار و برندگان یک دستگاه خودروی 207، سفر به جام جهانی 2018 روسیه و همچنین 110 سکه بهار آزادی این جشنواره مشخص گردیدند.
گفتنی است اسامی برندگان به زودی از طریق سایت رسمی بانک دی اعلام خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: