کد خبر: ۶۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
نخستین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه "ما" در سال 97 با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل ، دکتر تاجیک رییس هیات مدیره، علیرضا هادی عضو هیات مدیره، معاونین، مدیران ستاد و روسای شعب در تهران برگزار شد .
گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی، این گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب بیمه "ما" در روزهای  19 و 20 اردیبهشت ماه برگزار شد .
بر اساس این گزارش ، در اين گردهمایی دو روزه كه با هدف تبادل نظر مديران در خصوص استفاده بیشتر از ظرفیت ها و  پتانسيل هاي شعب برگزار شده بود ، در باره عملكرد و افتخارات شركت در يكسال گذشته و همچنین اهداف پيش رو به منظورکسب پرتفوی پیش بینی شده در برنامه های شرکت به ارائه نكات مهمي پرداخته شد .

در ابتدای مراسم، دکتر حمید تاجیک رییس هیات مدیره ضمن تقدیر از عملکرد شعب و ستاد در سال گذشته گفت: نخبه پروری، شایسته پروری و مدیریت دانش در این مجموعه از عوامل کلیدی موفقیت بیمه "ما" می باشد. دکتر تاجیک ضمن تشکر از تمام پرسنل و شبکه فروش ، خواستار ارائه گزارش شفاف از عملکرد شرکت در مجمع سال جاری و محقق کردن EPS  شد.

وی همچنین اضافه کرد: از نگاه سهامدار، صنعت بیمه کاملا تخصصی و پیچیده است و به عنوان یکی از عوامل موثر در تکمیل زنجیره ارزش خدمات رسانی به مشتریان است. جذابیت های بسته های بیمه ای در کنار بسته های اعتباری بانک ملت باعث افزایش وفاداری مشتریان خواهد شد.بنابراین نیاز است با افزایش کیفیت محصولات بیمه ای، طراحی محصولات نوآور و افزایش سهم بازار این تعامل را هرچه بیشتر محقق سازیم.

دکتر تاجیک آموزش مستمر، بودجه بندی مناسب، تدوین استراتژی ارزش گذاری برای شبکه فروش و توسعه شبکه فروش کارآمد را از نکات کلیدی برای پیشرفت بیمه و رقابت در این عرصه دانست .
در ادامه مراسم،  حجت بهاری فر مدير عامل شركت بيمه "ما"، برگزاری اینگونه همایش ها و علی الخصوص تشکیل کارگروه ها جهت بیان مشکلات و ارائه راهکار توسط مسئولان را بسیار اثرگذار دانست و افزود: با توجه به پویایی صنعت بیمه و بروز اتفاقات و ریسک های جدید، ما نیز باید بروز بوده و راهکارهای جدید اندیشیده و پیاده سازی کنیم.

وی در ادامه افزود:هدف ما در سال 97 ، تمرکز بر دو سیاست اصلی است که مهم ترین آن ها فروش هوشمندانه است، برای نیل به این هدف لازم است بهای خطر را به درستی محاسبه کنیم و نماینده هوشمند جذب کنیم.نماینده ای هوشمند است که توانایی بازاریابی با توجه به پتانسیل های شهر و استان مورد نظر را داشته باشد و از  سلامت شخصی برخوردار باشد.

بهاری فر سرعت بخشی به کارها را دومین نکته حائز اهمیت دانست و گفت: این امر مستلزم آموزش مداوم، رعایت اصول حرفه ای گری و چانشین پروری است.

 مدیرعامل بیمه "ما" همچنین از راه اندازی واحد آینده پژوهی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: هدف ما از تاسیس این واحد، دعوت از اساتید خبره و همکاران با تجربه است تا بتوانیم در کنار نیروهای جوان، علمی و انعطاف پذیر ، ارائه دهنده طرح های نوین بوده  و در کارهای جدید پیشتاز باشیم.

در ادامه ، آقای شیری معاون شبکه فروش و توسعه بازار با اشاره به نقش موثر پرسنل شبکه فروش و تاکید بر اهمیت آموزش و تفویض اختیار برای مدیران شعب گفت: با وجود پشتوانه ای همچون بانک ملت و قول های مساعد مدیران بانک برای همکاری با مدیران ستاد و شعب بیمه "ما"، انتظار می رود تعامل سازنده میان مدیران بانک و بیمه بیشتر گردد تا مشتریان خاص را حفظ و مشتریان جدید جذب کنیم.

وی بهترین بازار هدف برای بیمه "ما" را فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری دانست و افزود: شرایط کشور ما در حال حاضر پتانسیل لازم برای فروش این بیمه نامه را دارد. لازم است ما نیز با جذب و آموزش متقاضیان نمایندگی 54 و آموزش های مداوم و پی در پی برای پرسنل شعب سراسر کشور حضور موفق در این بازار داشته باشیم.

در ادامه مراسم آقای قربانی مدیر فنی بیمه "ما"  ضمن بررسی عملکرد شعب در سال گذشته و تاکید بر افزایش تعامل ستاد و شعب، در خصوص مدیریت ریسک در این شرکت گفت: مدیریت ریسک مانع از آن نشده است تا این شرکت در رشته هایی که به زیانده بودن معروف هستند، ورود نکند بلکه با مدیریت و سهم بندی دقیق بازار سدی در برابر ریسک هایی که همواره یک شرکت  بیمه را تهدید می کند، کشیده شده است.

در این مراسم جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستاد و روسای شعب در فضای بسیار صمیمی برگزار و در خصوص تفویض اختیار به شعب و همچنین چگونگی ارائه راهکارهای جدید برای حل مشکلات موجود بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه ، گزارش کارگروه های 5گانه همایش سراسری مدیران و روسای شعب در قالب کارگروه های "مالی، فناوری اطلاعات و تحقیق و توسعه"، "سرمایه انسانی و پشتیبانی، حقوقی و حسابرسی داخلی"،" فنی(اموال)"، "فنی(اشخاص)" و "بازاریابی، شعب، نمایندگان و کارگزاران، اتکایی و بان بیمه"  از سوی دبیران کارگروه ها ارائه شد.

در پایان از مدیران شعب برتر سال 1396 که در فروش کلیه بیمه نامه ها و شاخص های بیمه گری و مالی برتر بودند، تقدیر به عمل آمد در همین راستا از .شعب یزد، شمال تهران و شهرکرد به عنوان شعب برتر از لحاظ عملکرد و شعبه بجنورد به دلیل رشد سریع پورتفوی قدردانی گردید.

نام:
ایمیل:
* نظر: