کد خبر: ۶۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:این شرکت در زمینه کاهش تلفات در کشور، مقام اول در کشور را در اختیار دارد.
توزیع نیروی برق تهران بزرگ رتبه نخست در کاهش تلفات در کشور

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ،در نشست خبری که به میزبانی توزیع نیروی برق تهران بزرگ با محوریت گذر از پیک تابستان 97 با حضور اصحاب رسانه صبح امروز بیست و سوم اردیبهشت ماه برگزار شد،مهندس حسین صبوری مدیرعامل این شرکت ضمن تشکر از حضور خبرنگاران اظهار داشت : برق زیرساخت زیرساخت هاست و امنیت و آرامش مردم به برق گره خورده است و بی شک نقش رسانه ها بعنوان پل اعتماد بین مردم و دستگاه های اجرایی در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق  را نمی توان نادیده گرفت . 
صبوری اظهار داشت:شهر تهران بعنوان پایتخت کشور مان دارای حساسیت های خاصی است وسالانه بیش از هزار همایش و مراسم ملی، منطقه ای ،ورزشی و مناسبتی را میزبانی می کند و این امر ما را ملزم می کند برق پایدار  و مطمئن را با تلاش شبانه روزی همکاران تامین کنیم و نخواهیم گذاشت پایتخت خاموش شود.

در ادامه مهندس صبوری با اشاره به اقدامات انجام شده در سال 96 تصریح کرد:خوشبختانه با همراهی مشترکان تهرانی تعداد خاموشی ها نسبت به سال 95 ، 20درصد کاهش پیدا کرده است و درصد رضایتمندی مشترکین از این شرکت با نظر سنجی های انجام شده 88 درصد بوده است و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که این رقم را به صد در دصد برسانیم.

مدیرعامل خاطر نشان کرد، سال گذشته متعهد شدیم که پیک مصرف از 4500 مگاوات تجاوز نکند و در این امر خطیر همکاران شرکت توان خود را بکار بسته اند و در این راستا بهینه سازی و تعمیرات شبکه های فرسوده در اولویت کار این شرکت قرار گرفته است.صبوری ادامه داد: استفاده نکردن از لوازم پر مصرف برقی در ساعات اوج مصرف برق، از مهمترین اقداماتی است که مشترکین می توانند در خصوص مصرف بهینه برق انجام دهند.

وی ساعت اوج پیک بار را در روز ساعت 12 الی 16 و در عصر ساعت 19 الی 23 بیان کرد و  افزود: مشترکینی که در این ساعات از لوازم غیر ضروری استفاده نکنند تاثیر مثبت مصرف بهینه خود را در میزان پرداختی ماهانه فیش های برق خود مشاده خواهند کرد.
در ادامه مهندس صبوری با بیان اینکه متاسفانه یک درصد از مشترکین تهرانی بیش از 40 درصد میزان برق مصرفی را استفاده می کنند گفت:این شرکت با شناسایی این مشترکین و آموزش های لازم در خصوص صرفه جویی و بهینه مصرف کردن برق در سال جاری سعی خود را در مهار پیک تابستان می کند.
صبوری از مشترکین تهرانی بمنظور همراهی این شرکت تشکر کرد و اظهار داشت بیش از 85 درصد از مشترکین خانگی کمتر از پنجاه  هزار تومان برای مصرف برق خود هزینه پرداخت می کنند و این یعنی همراهی همشهری های عزیز تهرانی و انتظار می رود ما بقی مشترکین نیز برای گذر از پیک تابستان ما را همراهی کنند.
وی با اشاره به اینکه سالیانه 20 هزار مشترک به مشترکین پایتخت اضافه می شود گفت:با توجه به تعداد زیاد مشترکین پایتخت و بمنظور احترام به زمان مشترکین این شرکت سامانه غیرحضوری خود را  در دونقطه شرق و غرب تهران راه اندازی کرده است و  در  حال حاضر 90 درصد خدمات در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به صورت غیر حضوری انجام می شود و در سال 97 این امر را به 100 درصد خواهیم رساند.
صبوری در ادامه سخنان خود به راه اندازی اپلیکیشن برق تهران اشاره کرد و اظهار داشت در سال 97 با راه اندازی این اپلیکیشن تمام خدمات مربوط به قبض مشترکین بدون نیاز به صرف وقت و مراجعه حضوری انجام خواهد شد.
در انتهای این نشست صبوری ضمن آرزوی موفقیت برای اصحاب رسانه گفت :به لطف پروردگار در سال 97 تابستانی بدون خاموشی را با کمک و همرهای شما عزیزان  و مشترکین  گرامی ،سپری خواهیم کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: