کد خبر: ۶۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
در راستای توسعه و افزایش سهم از بازار بیمه­ های زندگی، گردهمایی و کارگاه آموزشی شبکه فروش تخصصی بیمه­ های عمر و سرمایه­ گذاری با حضور دکتر پرویز درگی به عنوان مدرس، دکتر بهنام شهریار معاون توسعه بازار و شبکه فروش، منا عروجی مدیر بیمه­ های اشخاص، میثم مولائی معاون فروش و راهبری بیمه ­های عمر و سرمایه­ گذاری، جواد کاوسی راد اکچوئر و نمایندگان فروش بیمه­ های عمر شرکت بیمه تجارت نو برگزار شد.
تقدیر از نفرات برتر فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه تجارت نو

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه تجارت نو، در ابتدای این گردهمایی، دکتر بهنام شهریار، معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه تجارت نو، ضمن قدردانی از عملکرد مثبت معاونت فروش و راهبری بیمه­ های عمر و سرمایه­ گذاری و مدیریت بیمه ­های اشخاص، از تحقق اهداف کلان این شرکت در حوزه فروش بیمه­ های عمر و سرمایه­ گذاری در سال گذشته خبر داد.
 وی در ادامه، گفت: با توجه به روند رو به رشد فروش بیمه ­های عمر و سرمایه ­گذاری، امیدواریم شرکت بیمه تجارت نو در توسعه و افزایش سهم از بازار بیمه­ های زندگی در سال جاری نیز فراتر از حد انتظار ظاهر شود.
معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه تجارت نو سپس به موارد مهمی از جمله  لزوم استفاده از شبکه­ های فروش و طراحی محصولات نوین با توجه به نیازها و ریسک­های مشتریان، مطالعه تخصصی شبکه فروش و افزایش مهارت­ های ارتباطی و ادراکی در زمینه برخورد با مشتریان و توجه به محصولات و بازارهای توسعه­ یافته در دنیا اشاره نمود.
در ادامه این جلسه، کارگاه آموزشی فروش بیمه­ های عمر و سرمایه ­گذاری توسط دکتر پرویز درگی به عنوان مدرس با ارائه مباحث مربوط به این رشته بیمه­ای برگزار و به سؤالات نمایندگان و حاضران پاسخ داده شد.
در پایان، از نفرات برتر فروش بیمه­ های عمر و سرمایه ­گذاری بیمه تجارت نو در سال ۱۳۹۶ تقدیر به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: