کد خبر: ۶۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های بانک شهر با اشاره به عاملیت بانک شهر در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن ، گفت:این بانک همانند گذشته با تمام توان و با به روز ترین تجهیزات در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.
برگزاری‌نمایشگاه‌بین‌المللی‌قرآن‌کریم‌با‌عاملیت‌بانک‌شهر

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و روبط عمومی بانک شهر ، مهدی اکرمی افزود:این نمایشگاه  از 29 اردیبهشت تا 14 خرداد، همزمان با ماه نزول قرآن و با شعار «قرآن؛ چهل چراغ هدایت» در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. 
اکرمی با اشاره به سومین سال حضور بانک شهر در این رویداد بزرگ فرهنگی ،تصریح کرد:جدیدترین و به روزترین دستگاه‌ها و ابزار الکترونیک را جهت سهولت در انجام امور بانکی در این نمایشگاه‌ مستقر  خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه بانک شهر در حال حاضر همیار حوزه فرهنگ در کشور شده است،افزود:مشارکت این بانک در این رویداد بزرگ فرهنگی نشان از توجه آن به ارتقای باورهای قرآنی در جامعه و بویژه نسل جوان دارد.
اکرمی با اشاره به استقرار باجه بانک شهر در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن پایتخت،افزود: دستگاه های خودپرداز سالنی و سیار بانک شهر در راستای رفاه حال بازدیدکنندگان  از ساعت 17 الی 23 همزمان با ساعت برگزاری نمایشگاه  آماده خدمت رسانی هستند.
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر با بیان اینکه ثبت نام بن کارت های نمایشگاه نیز در سامانه توزیع بن کارت به آدرس " iqfa.ir”   انجام می شود، ادامه داد: بیش از 16 هزار قطعه بن کارت برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
اکرمی تاکید کرد: توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و به ویژه حمایت از ترویج فرهنگ قرآنی از محورهایی است که طی سال های اخیر از سوی بانک شهر با جدیت دنبال شده و قطعا استمرار خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: