کد خبر: ۶۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
بانک رفاه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و رسالت های خود، حامی کاروان ورزشی کارگران برای اعزام به دومین دوره مسابقات جهانی شرکت ها در فرانسه شد.
بانک رفاه حامی کاروان ورزش شرکت ها

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه؛ در کنفرانس خبری که به همین مناسبت 25 اردیبهشت ماه سالجاری در محل سالن کنفرانس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور صادقی فر مشاور وزیر و معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزرات تعاون کار و رفاه اجتماعی، تنی چند از مسئولان عالی رتبه حوزه ورزش کارگری و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن رونمایی از پیراهن کاروان اعزامی منقوش به نام و لگوی بانک رفاه کارگران، از حمایت و حضور بانک در این رویداد ورزشی قدردانی شد.

صادقی فر در این نشست خبری ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه بانک رفاه از رویدادهای کارگری، اظهار داشت: وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تمامی ظرفیت های خود برای فراهم سازی رفاه کارگران استفاده می کند.

وی با اشاره به نام سال 97 تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی، گفت: برای تحقق این شعار باید حمایت ویژه ای از کارگران بخش های مختلف تولید به عمل آید.

صادقی فر حمایت از تیم های ورزشی کارگری را در راستای ایجاد انگیزش و نشاط جامعه کارگری دانست و افزود: حوزه ورزش ارتباط تنگاتنگی با بهره وری دارد. هرچه در این حوزه سرمایه گذاری بیشتر باشد، بهره وری افزایش خواهد یافت.

در ادامه این نشست رمضی سرپرست فدراسیون ورزش های کارگری نیز با قدردانی از حمایت بانک رفاه به معرفی مسابقات جهانی شرکت ها پرداخت و گفت: کشور ایران برای نخستین بار و در قالب یک کاروان یکصد نفره در این مسابقات حضور خواهد یافت.

در ابتدای این نشست خبری کرمی معاون روابط عمومی بانک رفاه طی سخنانی به تشریح اهداف بانک درخصوص حمایت از جامعه کارگری و به ویژه ورزش های کارگری پرداخت و اظهار داشت: ساختار و شالوده بانک رفاه کارگران با جامعه معظم کارگر عجین است و این بانک برای حمایت از این رویداد ورزشی از تمامی ظرفیت های خود استفاده می کند.

گفتنی است مسابقات جهانی شرکت ها در سال 2014 و با هدف ایجاد نشاط در بین کارگران در فرانسه افتتاح شد و در سال جاری دومین دوره آن در این کشور برگزار خواهد شد.
دومین دوره از مسابقات با حضور 25 کشور و 3500 ورزشکار طی روزهای دوم تا ششم خردادماه در شهر لابول فرانسه برگزار می شود.

ورزشکاران کاروان ایران با پیراهن منقوش به نام و آرم بانک به رقابت با حریفان خود می پردازند.

نام:
ایمیل:
* نظر: