کد خبر: ۶۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
پدارم رئیس هیات مدیره، توکلی عضو هيات مديره ناظر براستان و طبلشي رئيس اداره کل پشتيباني از دواير ستادي‌استان‌خراسان‌رضوي‌و‌‌شعبه‌‌مرکزي‌ مشهد‌بازديد‌کردند.
بازدید رییس هیات مديره بانک قرض الحسنه مهرايران از خراسان رضوي

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، محسن پدرام، رئیس هیات مديره بانک با قدرداني از تلاش همکاران خراسان رضوي در سال گذشته و ثبت رشد ۷۳ درصدي در حوزه ي منابع، پتانسيل اين استان را فراتر از وضعيت کنوني دانست و بيان داشت: اگرچه در سال گذشته موفقيت بسياري در حوزه ي منابع و مطالبات براي استان خراسان رضوي بدست آمد ، اما اين همه ي پتانسيل استان نيست و انتظار داريم در سال جديد با كمك گرفتن از تجربيات سال قبل، شاهد رشدي بالاتر و كسب جايگاهي بهتر در ميان استان هاي كشور باشيم.

در ادامه، توکلی عضو هیات مدیره ناظر براستان خراسان رضوی با تشريح فعاليت هاي انجام شده در خصوص رشد منابع و مصارف و ميزان مطالبات بانک اظهارداشت: اين بانک در بهترين شرايط شبکه بانكي قرار دارد و با برنامه ريزي مدون و هدف دار وهمچنين با تلاش تمامي همكاران توانستيم بهترين آمار را در سال ۹۶ كسب كنيم.

طبلشی رئیس اداره کل پشتیبانی نيز با تاکيد بر اهميت وجود شعب مناسب و درخور جايگاه بانک بيان داشت : براي جابجايي و نوسازي شعب نامناسب آمادگي داريم و بايد در زمان کوتاهي نسبت به بهينه سازي شعب اقدامات لازم صورت پذيرد.

در ادامه، صبوری مدیرشعب خراسان رضوی نیز اظهارداشت: با توکل به خدا و استعانت از آقا علي ابن موسي الرضا (ع)، اين استان در راستاي طرح ها و برنامه هاي ترسيمي براي سال ۹۷ بسيار موفق عمل خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: