کد خبر: ۶۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
"علي‌اکبر فرهنگي" در مراسم تجليل از زحماتش؛
مراسم تجليل از استاد «علي اکبر فرهنگي» به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومي‌در دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره برگزار شد.
هيچ جاي دنیا ایران نمي‌شود
مراسم تجليل از استاد «علي اکبر فرهنگي» به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومي‌در دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره برگزارشد.

به گزارش «تجارت آنلاین» محمد روشن رئيس دانشگاه سوره در اين مراسم ضمن تبريک اعياد شعبانيه گفت: خوشحالم که در تکريم معلمي‌ديگر گرد هم جمع شديم و خوشحالم که دانشگاه ارتباطات سوره رو به تعالي است و توانسته در صحنه ارتباطات حضور جدي و علمي‌داشته باشد.

وي ضمن خير مقدم به حضار گفت: قبل از اينکه من در خدمت دوستان باشم، دکتر خاموشي به آقاي فروغي سفارشي کرده بود که رشته تبليغ ارتباطات در اين دانشگاه پايه‌گذاري شود.

روشن ادامه داد: اين رشته بر مبناي سازمان تبليغات اسلامي‌آغاز به کار کرد و در سال 86 اولين سري از دانشجوها در اين رشته ثبت نام کردند و استاد فرهنگي اولين استادي بود که در اين رشته کار کرد و اميدوارم از ظرفيت‌هايشان استفاده کنيم.

زهرا طاهري‌پور رئيس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره هم سوره در ابتداي صحبت‌هاي خود گفت: امروز فرصتي فراهم شد تا به همت دانشجويان، از يکي از بزرگان علم و رسانه تجليل کنيم.

وي ادامه داد: از دکتر فرهنگي بابت تلاش‌هايشان در اين سال‌ها تشکر مي‌کنم و بايد بگويم الان هر موفقيتي که دانشجويان ما به دست مي‌آورند مديون زحمت‌هاي اين استاد گرانقدر است.

شرمسار مي‌شوم که چرا بيشتر کار نکردم

علي‌ اکبر فرهنگي که چند دهه در حوزه ارتباطات و رسانه فعاليت علمي‌و دانشگاهي داشته است و به عنوان چهره ماندگار اين حوزه شناخته مي‌شود، در سخناني ضمن تشکر براي برگزاري اين مراسم، اظهار کرد: در اين چند سال اخير وقتي مراسم‌ اينچنين برگزار مي‌شود، همواره شرمسار مي‌شوم که چرا بيشتر کار نکردم. گاهي برخي از دانشجويان مي‌پرسند که چرا به ايران بازگشتم و من هميشه پاسخ مي‌دهم که چيزهايي در ايران وجود دارد که هيچ‌جاي ديگر دنيا نمي‌توان آنها را پيدا کرد.

او ادامه داد: زندگي فقط تجملات و دسترسي به امکانات نيست و بخش عمده زندگي حس مفيد واقع شدن است؛ که من اين احساس را در ايران تجربه مي‌کنم. سال‌ها آنجا درس مي‌دادم، اما هيچ‌گاه اين ذوقي که در چشم دانشجويان ايران مي‌بينم آنجا نديدم.

اين استاد پيشکسوت ارتباطات با بيان اينکه «ما سرزمين فرهنگ تکريم‌ها هستيم»، يادآور شد: تفاوت فرهنگ غرب و شرق در چند موضوع است؛ يکي از اين تفاوت‌ها اين است که غرب پا در زمين و شرق به ويژه ايران سر در آسمان دارد. اين موضوع به ما توانمندي‌هايي مي‌دهد که در ازاي آن ما را هم مقيد مي‌کند.

او در ادامه سخنان خود به بيان توضيحاتي درباره تغييراتي که مي‌توان در چارت درسي رشته علوم ارتباطات ايجاد کرد پرداخت و خطاب به دانشجويان اين رشته، گفت: شما پا در راهي گذاشته‌ايد که بسيار طولاني و پر پيچ است، اما در عين حال بسيار شيرين و دلنشين است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار