کد خبر: ۶۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
با گذشت کمتر از یک هفته از تصدی حکم مدیریت استان خوزستان بانک صادرات توسط جناب آقای اقبالی راد، اعضای هیات مدیره این شرکت به منظور تبریک به ساختمان سرپرستی بانک صادرات استان خوزستان مراجعه نمودند.
نشست مشترک اعضای هیات مدیره بیمه سرمد با مدیران بانک صادرات خوزستان  برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در این جلسه که در دفتر مدیریت استان خوزستان بانک صادرات برگزار شد، آقایان پارسافر معاونت اعتباری، شریعت زاده معاونت مالی و اداری و نیک پور معاونت امور شعب بانک صادرات استان خوزستان حضور داشتند.

کاتب در این نشست جایگاه درخشان بانک صادرات ایران در صنعت بانکداری کشور و حمایت های همه جانبه این بانک از بیمه سرمد را نویدبخش موفقیت های روزافزون این شرکت جوان در صنعت بیمه کشور دانست و استراتژیهای هیات مدیره را در راستای تعالی سازمانی تشریح کرد .

مدیران بانک صادرات استان خوزستان نیز در این نشست با اظهار رضایتمندی کارکنان بانک صادرات این استان از خدمات مطلوب بیمه سرمد، بر توسعه همکاری های مشترک بانک-بیمه با مشتریان ویژه این بانک تاکید نمودند.

بازدید از سایت شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی
در ادامه این سفر استانی، رئیس هیات مدیره بیمه سرمد و هیات همراه در راستای توسعه روابط همه ‌‌جانبه با شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی به عنوان یکی از بزرگترین بیمه گذاران خود، از سایت این شرکت بازدید نمودند.
در این بازدید که با حضور آقای اسدی کیا دبیر کمیته بیمه توسعه نیشکر برگزار شد، از سایت شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی به عنوان یکی از هفت کشت و صنعت بزرگ هلدینگ توسعه نیشکر و صنایع جانبی بازدید به عمل آمد.
درطی این بازدید، آقایان مهندس روز بخش زاده مدیر عامل و مهندس کاظمی عضو محترم هیات مدیره شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی و لطیفی عضو کمیته بیمه شرکت توسعه نیشکر، پذیرای رئیس هیات مدیره بیمه سرمد و هیات همراه ایشان بودند و نسبت به تشریح کامل چرخه محصول از شروع کاشت تا استخراج و عرضه محصول اقدام نمودند .

نام:
ایمیل:
* نظر: