کد خبر: ۶۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر به همراه برخی از معاونین و مدیران حوزه مرکزی با حضور در پژوهشکده علوم و فناوری انرژی شریف از روند برگزاری اولین دوره آموزشی توانمند سازی کارآفرینان سازمانی موسسه بازدید نمود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در این بازدید خطاب به کارکنان حاضر در دوره گفت: شما جوانان کانون جرقه های کارآفرینی و کسب و کار هستید و می بایست با فکر و ایده خود مشکلات سازمان را مسئله یابی نموده و افکار و ایده های نو را به مدیران ارائه دهید.

وی خطاب به فراگیران این دوره گفت: شما جوانان خلاق می بایست بلند فکر کنید تا صدای ایده های خلاقانه شما را نظام بانکی بشنود و اجرایی نماید.
مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به مسئله سود و زیان در نظام بانکی اظهار داشت: با آموزش و برنامه ریزی صحیح و استفاده از نیروهای جوان و فعال که شما نمونه ای از جمعیت 3000 نفری شاغل در موسسه هستید، می توانید به صورت مستمر در حال طراحی محصول باشید و در دوره های زمانی مشخص محصولی جدید و به فراخور زمان به مشتریان ارائه دهیم.

دکتر رضایی با اشاره به بحث جانشین پروری و نحوه صحیح استفاده همکاران از امکانات و زمان در اختیار آنها اذعان داشت: مطالعه، تحقیق و پرسشگری جزء لاینفک پیشرفت است و پرورش میل جاه طلبی سازمانی صحیح در جوانان نخبه سبب ارائه افکار و ایده های نو در راستای ارتقاء جایگاه و سازمان خواهد شد.
وی با آرزوی توفیق روز افزون برای شرکت کنندگان در اولین دوره آموزشی توانمند سازی کارآفرینان سازمانی موسسه افزود: امیدوارم این برنامه ها سر منشاء خدمات موثر و مناسبی برای نظام بانکی، مجموعه کوثر و شما جوانان باشد.

مصطفی امجدیان رییس مرکز مطالعات و نوآوری نیز در تشریح فرآیند اجرایی اولین دوره آموزشی توانمند سازی کارآفرینان سازمانی کوثر گفت: در این دوره آموزشی فراگیران با انواع مدل کسب و کارها، مفاهیم زنجیره ارزش، محاسبه جریان نقدینگی کسب و کار و غیره آشنا می شوند، وی افزود : با برنامه ریزی های صورت گرفته دومین دوره این آموزش ها بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

امجدیان تصریح کرد: فراگیران این دوره ها جوانان پیشرو در موسسه اعتباری کوثر هستند که امیدوارم به زودی اولین محصول طراحی شده توسط این فراگیران به مشتریان محترم ارائه گردد.
خاطر نشان می سازد در ابتدای این بازدید تعدادی از فراگیران به ارائه ایده های خود در خصوص طراحی محصولات جدید با رویکرد کسب سود و کاهش هزینه ها در بخش های تسهیلات، مالی و غیره پرداختند که مورد توجه مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر قرار گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: