کد خبر: ۶۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
در دومین روز از همایش مدیران سازمان تامین اجتماعی، در پنل عمومی با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل و معاونین این سازمان در جمع مدیران کل و درمان استان ها، به بررسی برنامه های سالجاری سازمان تامین اجتماعی پرداخته شد.
دکتر نوربخش: نیروی انسانی مهمترین سرمایه سازمان تامین اجتماعی است

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این همایش با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، بر بهره مندی بیشتر از فیوضات این ماه تاکید کرد.
دکتر سید تقی نوربخش با بیان اینکه مهمترین عنصر سازمان های پویا و زنده، نیروی انسانی آن است، افزود: در سازمان تامین اجتماعی نیز مهمترین سرمایه، منابع انسانی است و این نیروها از نظر تحصیلات، تجربه و تخصص وضعیت مناسبی دارند و باید امکان رشد مطلوبتر نیروی انسانی را فراهم کنیم.
وی با اشاره به بازدید از شعب و مراکز درمانی تامین اجتماعی در سفرهای استانی گفت: در این بازدیدها از نقطه نظرات کارکنان بهره مند می شویم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تامین اجتماعی یک سازمان در سطح ملی است ، اظهار داشت: تامین اجتماعی ریسک های اجتماعی و اقتصادی در حوزه ماموریتی خود را پوشش می دهد و تولید کننده امنیت اجتماعی است و به ایجاد امنیت ملی نیز کمک می کند.
دکتر نوربخش گفت: سازمان ها برای بهبود عملکرد خود انعطاف پذیری دارند و تامین اجتماعی نیز باید خود را با شرایط امروز مطابقت دهد.
وی به بخشی از فعالیت های مهم این سازمان  از جمله توسعه مراکز درمانی و تجهیز آنها، ارتقای هتلینگ، ارائه غیرحضوری خدمات اشاره و تصریح کرد: اقدامات انجام شده در سازمان تامین اجتماعی در سالهای اخیر قابل قیاس با سالهای قبل نیست . اما فعالیت های زیادی نیز وجود دارد که باید انجام شود.
در ادامه این همایش، مدیران کل و درمان تامین اجتماعی استانها مطالب و دیدگاه های خود را بیان کردند و از سوی مدیرعامل و معاونان این سازمان پاسخ داده شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: