کد خبر: ۶۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
با تولید بیمه های زندگی، می توان از تولید داخلی حمایت کرد.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا،دکتر کاردگر، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در چهارمین گردهمایی سالانه راهکارهای توسعه فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز بیمه آسیا با رویکرد افزایش رضایتمندی مشتریان، آینده صنعت بیمه را از آن بیمه های زندگی عنوان کرد و افزود: با توسعه بیمه های زندگی، بیمه های غیرزندگی نیز توسعه می یابند.
مدیرعامل بیمه آسیا یکی از راهکارهای حمایت از تولید داخلی را، بیمه های زندگی نام برد و اظهار داشت: درآمد سرانه، یکی از متغیرهای تأثیرگذار در بیمه های زندگی است که تاثیر مستقیمی در فروش آن دارد.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا ایجاد ارزش افزوده در چرخه اقتصاد را از ویژگی های کشورهای توسعه یافته نام برد و افزود: نقدینگی های حاصل از فروش بیمه های زندگی یکی از ابزارهای کنترل تورم در اقتصاد کشور است.
دکتر کاردگر، با تأکید بر توسعه بیمه های زندگی با به کارگیری دانش فناوری اطلاعات اظهار داشت: امروزه فناوری اطلاعات باید در خدمت توسعه بیمه های زندگی باشد و مشتری و شریک تجاری باید در بستر اینترنت هوشمندسازی شود.
مدیرعامل بیمه آسیا بر رعایت آیین نامه ها و قوانین صنعت بیمه تاکید کرد و قانون مداری در صنعت بیمه را الزامی دانست.
سخنرانی مهدی شریفی، معاون فنی مدیرعامل بیمه ­آسیا در بیمه­های اشخاص و مسئولیت، احمد سربخشیان، مدیر بیمه ­های عمر و پس­ انداز، تقدیر از نمایندگان برگزیده و بیمه­ گذاران منتخب جشنواره فروش بیمه ­های جامع عمر و پس ­انداز، گفت­وگوی آزاد با حضور نمایندگان برتر بیمه­ های زندگی و ارائه مقالاتی درخصوص بیمه­ های عمر و پس ­انداز از دیگر بخش ­های چهارمین گردهمایی سالانه راهکاری توسعه فروش بیمه ­های جامع عمر و پس ­اندازبیمه آسیا بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: