کد خبر: ۶۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
بانک پاسارگاد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم‌میهنان عزیز، ساعات کار ستاد و شعبه‌های خود را در این ماه مبارک اعلام کرد.

ساعات کار بانک پاسارگاد در ماه مبارک رمضان اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، کلیه شعبه‌های این بانک در تهران و شهرستان‌ها، در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 7:30 صبح الی 16 بعدازظهر و در روزهای پنج شنبه از ساعت 7:30 صبح الی 13 بعدازظهر، کلیه خدمات بانکی را اعم از ریالی و ارزی به مشتریان عزیز ارایه می دهند.

بر این اساس، ساعت کار شعبه‌ قشم در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 15:30 و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 8 الی 12:30 خواهد بود. ساعت کار شعبه کیش در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 15 و در روزهای پنج شنبه از ساعت 8 الی 12:30 خواهد بود، همچنین ساعت کار شعبه ستاره یزد در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16 بعدازظهر و در روزهای پنج شنبه از ساعت 8 الی 13 بعدازظهر می باشد.

واحدهای ستادی بانک پاسارگاد نیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 صبح الی15:30 بعدازظهر و در روزهای پنج شنبه از ساعت 7:30 صبح الی 12:30 بعدازظهر آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان و پشتیبانی از شعبه‌های بانک هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: