کد خبر: ۶۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
با حضور سهامداران، هيات مديره و مديرعامل شرکت تامين سرمايه نوين، مجامع عمومي عادي سالانه و عمومي فوق‌العاده اين شرکت برگزار و صورت‌هاي مالي منتهي به 29 اسفند 1396 به تصويب رسيد.
با تصويب سهامداران، سرمايه شرکت

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين مجمع که با حضور عليرضا بلگوري مديرعامل بانک اقتصادنوين برگزار شد، پس از استماع گزارش فعاليت هيات مديره و حسابرس مستقل و بازرس قانوني، صورت‌هاي مالي شرکت تامين سرمايه نوين به تصويب رسيد.

در ادامه، مجمع عمومي فوق‌العاده شرکت تامين سرمايه نوين با موضوع تصميم‌گيري در خصوص افزايش سرمايه برگزار شد که با موافقت سهامداران، بخشي از سود تقسيمي سال مالي 96 شرکت از محل مطالبات سهامداران به افزايش سرمايه يک‌هزار و 500 ميليارد ريال اختصاص يافت.

با تصويب مجمع عمومي فوق‌العاده سرمايه ثبتي شرکت تامين سرمايه نوين از مبلغ 5 هزار و 500 ميليارد ريال به مبلغ 7 هزار ميليارد ريال خواهد رسيد.

با اين افزايش سرمايه، شرکت تامين سرمايه نوين همچنان به عنوان بزرگترين شرکت تامين سرمايه کشور از حيث مبلغ سرمايه خواهد بود که اين موضوع به موجب قوانين و دستورالعمل‌ها، باعث افزايش توانمندي شرکت در پذيرش تعهدات از طريق بهبود نسبت کفايت سرمايه و انجام قدرتمندتر وظايف تعريف شده شرکت خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: